Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل از طریق منابع بانکی و ۸ هزار میلیارد ریال توسط منابع ملی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود شایقی ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولین استان اردبیل اظهار داشت:  15 هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل از طریق منابع بانکی و 8 هزار میلیارد ریال توسط منابع ملی اختصاص یافته است که جزو برنامه‌های اصلی و راهبردی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های توسعه‌ای استان جذب شده است بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم استان و نیز برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار سال یکی از برنامه‌های اساسی برای انجام اقدامات اساسی و مربوطه است که در این زمینه درصدد هستیم از تمامی ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای ارتقای اعتبارات و نیز تسریع در اجرای آنان به عنوان یک اولویت اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام را به مرحله تکمیل برسانیم.

شایقی ادامه داد: در راستای جذب اعتبارات مناسب برای استان یک هزار و 70 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل محقق شده است که این میزان از سطح استانی و ملی فراتر است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مهم و ملی اولویت اساسی است.

بزرگترین پروژه فرهنگی لرستان همچنان لنگ اعتبار؛ وعده جدید برای موزه دفاع مقدس+تصاویرجزئیات 4 مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/سقف تسهیلات اشتغالزایی روستایی افزایش یافتسفر استاندار کرمان به پایتخت؛ اعتبار پروژه‌های زیربنایی در پیوست قانون بودجه پیگیری شد

وی در ادامه با اشاره به چهار خطه‌سازی محورهای مواصلاتی استان نیز گفت: 110 میلیارد تومان اعتبار برای محور اردبیل - سرچم در نظر گرفته شده است که بدون شک با اختصاص این اعتبارات سرعت اجرایی این پروژه‌ها افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

شایقی از تدوین سند توسعه و اشتغال در استان خبر داد و افزود: تدوین سند آمایش استان یک سند مطلوب و مناسب در استان‌ها محسوب می‌شود که در این زمینه در شهرستان‌ها نیز این طرح را عملیاتی خواهیم کرده و تمام هدف و تلاش ما بر این است که بدون هیچ انحراف و کوتاهی اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال راه آهن اردبیل پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد

هاشمی  در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: دور اول سفر  رییس جمهور به سمنان که در آبان ۱۴۰۰ انجام شد، ۱۴۵ مصوبه داشت و اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و اقتصادی اختصاص یافت، ادامه داد: از این میزان ۷۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه اقتصادی در قالب تسهیلات بانکی محقق شد.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبارات اقتصادی جذب شده است، افزود: این میزان معادل حدود ۷۴ درصد از کل اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ و چهار دهم درصد از مصوبات عمرانی و اقتصادی محقق شده است، اظهار کرد: استان سمنان در موضوع تحقق مصوبات دور اول سفر جزء استان‌های موفق است.

استاندار سمنان ادامه داد: در سفر اول آیت‌الله رئیسی به استان ۴۶۷ ریزپروژه تخصیص اعتبار شد که از این تعداد ۲۱۱ طرح به بهره‌برداری رسید و ۲۵۶ طرح هم در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد