Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: اين شورا تا روشن شدن دقیق‌تر ابعاد واگذاری سیلوی کنگاور و اجرای عدالت، به جد پیگیری‌ها را از مدیران و مسئولان مربوطه ادامه خواهد داد.

علیرضا ایزدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مسئله خصوصی سازی یکی از اتفاقات بسیار مهم در حوزه اقتصاد کشور بود که مقام معظم رهبری نیز بار‌ها از آن به نیکی یاد کرده و خواستار فعالیت بنگاه‌های اقتصادی خصوصی با روحیه جهادی در این زمینه در جهت رونق بازار اقتصادی کشور شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزدی افزود: سیاست‌های کلی بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسی در تیرماه ۱۳۸۵ به سران سه قوه توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد که اجرای این سیاست ها، واگذاری ۸۰ درصد از سهام کارخانه‌ها و بنگاه‌های بزرگ دولتی مشمول اصل ۴۴ را شامل می‌شود و زمینه تحقق اهداف مهمی از جمله سرعت یافتن روند رونق اقتصادی و توسعه کشور، اجرای عدالت اجتماعی فقرزدایی و... شامل می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اضافه کرد: مزایای خصوصی سازی و اجرای سیاست‌های بند «ج» اصل ۴۴ قانون اساسی بر کسی پوشیده نیست؛ از جمله: افزایش درآمد دولت از طریق فروش دارایی ها، بهبود کارآیی و عملکرد، عدم وجود مداخله‌های سیاسی آسیب زننده و از بین رفتن نگاه کوتاه مدت سیاسی دولت‌ها و افزایش رقابت است.

وی گفت: همواره رهبری، خواستار تسریع در روند اجرایی با کیفیت این سیاست‌ها بوده و هستند و دولتمردان و مسئولان امر را موظف به نظارت دقیق بر روند اجرای آن و نیز تلاش جهت پیشبرد و تحقق این سیاست‌ها دانسته اند، اما متاسفانه در بعضی از موارد شاهد عدم اجرای دقیق و منطبق با قانون سیاست‌های ابلاغی و کم کاری و عدم تعهد و تخصص لازم بعضی از مسئولان امر هستیم و در بعضی از موارد نیز بیت المال به راحتی ضایع می‌شود و به هدر می‌رود و همین امر نیز باعث بدبینی عده‌ای نسبت به اصل موضوع خصوصی سازی و اصل ۴۴ قانون اساسی شده است.   بيشتر بخوانيد: فروش ۳ سیلوی غله کرمانشاه با تخفیف ۱۰۰ میلیارد تومانی / تاراج اموال به بهانه جذب سرمایه‌گذار!

 


ایزدی اظهار کرد: مسئله بیت المال در حکومت اسلامی از ارکان بسیار مهم شمرده شده، اما متاسفانه با وجود همه این تاکیدات باز هم گا‌ها می‌بینیم که زد و بندها، باند بازی ها، عدم تعهد‌ها و تخصص ها، هوی و هوس‌ها چه خیانت‌هایی را که رقم نمیزند. استان کرمانشاه نیز از گزند عدم اجرای دقیق و صحیح و جامع و کامل قانون واگذاری‌ها در امان نبوده و هنوز کفن پالایشگاه مظلوم کرمانشاه خشک نشده که واگذاری سیلوی شهرستان کنگاور رقم خورده و ضمن این واگذاری، شاهد نقض صریح و واضح قوانین و مقررات واگذاری هستیم.

وی بیان کرد: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمانشاه پس از بررسی دقیق موضوع و جمع آوری مستندات و ادله کافی در ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۹ با ارسال نامه‌ای محرمانه به دفتر دادستانی استان، خواستار بررسی دقیق موضوع و ورود دادستانی به مسئله و همچنین برگزاری جلسه بین کرمی، دادستان کرمانشاه و شورای تبیین مواضع شد تا در ضمن آن نسبت به موضوع به تفصیل بحث پرداخته و مدارک و مستندات تقدیم ایشان شود، اما از تاریخ مذکور تا به الان، هیچگونه ارتباطی از جانب داستانی با شورا گرفته نشده است.  
ایزدی خاطر نشان کرد: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تا روشن شدن دقیق‌تر موضوع و اجرای عدالت، به جد پیگیری‌ها را از مدیران و مسئولان مربوطه ادامه خواهد داد و مسئله پالایشگاه کرمانشاه نیز از این امر مستثنی نخواهد بود و از هیچ تلاشی در جهت احقاق حقوق بیت المال کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خصوصی سازی سیلوی کنگاور پالایشگاه کرمانشاه قوه قضائیه دادستانی کرمانشاه بسیج دانشجویی کرمانشاه اجرای عدالت سیاست ها اصل ۴۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر