Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@16:31:30 GMT

آتش سوزی بیمارستان شهدای دهلران مهار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۴۷۸

آتش سوزی بیمارستان شهدای دهلران مهار شد

اردشیر احمدی رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: آتش سوزی بیمارستان شهدای دهلران بدون مصدومیت مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "اردشیر احمدی"، رئیس بیمارستان شهدای دهلران در گفتگو با رسانه ها با بیان این خبر گفت: ساعتی پیش آتش سوزی اتفاق افتاده در محوطه  بیمارستان شهدا دهلران با تلاش نیروهای بیمارستان، آتش نشانی و همکاری منابع طبیعی شهرستان مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این آتش سوزی در ضلع شرقی بیمارستان اتفاق افتاد و تنها قسمتی از درختان محوطه بر اثر آتش سوری وسیع از بین رفته است. احمدی بیان داشت: خوشبختانه آسیبی به زیر ساخت ها و خودروهای اداری بیمارستان که در محل پارک  شده بودند، نشده است.

رئیس بیمارستان شهدای دهلران خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ مشکلی برای بیماران ایجاد نکرد و علت این آتش سوزی در دست بررسی کارشناسان است و برای بررسی موضوع دادستان شهرستان وروده کرده است.

 

انتهای پیام/س

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان شهدای دهلران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز

نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران با انتقال گاز به خط لوله ایستگاه میترینگ در نقطه صفر مرزی آماده تولید برق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، ابوالفضل ظهیری، مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در این باره گفت: در پی احداث نیروگاه صبا دهلران با هدف تأمین برق ان‌جی‌ال چشمه‌خوش، خط لوله نیروگاه سیکل ترکیبی از سوی مرکز بهره‌برداری خطوط لوله اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: پس از گرفتن مجوزهای لازم، صدور پروانه ویژه، PSSR و هماهنگی‌های لازم با رعایت دستورعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تخلیه هوا در ۲۴ فروردین‌ماه آغاز شد و پس از فشارافزایی خط لوله، با موفقیت پایان یافت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی صبا دهلران در استان ایلام، منطقه دشت عباس واقع شده است که با هدف تأمین روزانه یکصد مگاوات برق شبکه سراسری در مراحل پیش‌راه‌اندازی بوده و تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ظهیری بیان کرد: انجام عملیات راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی صبا دهلران سبب تولید و افزایش حجم برق شبکه در سطح منطقه و راه‌اندازی واحد ان‌جی‌ال چشمه‌خوش شده است.

وی یادآور شد: این خط لوله انتقال گاز با ظرفیت یکصد هزارمتر مکعب در ساعت منشعب از خط ۲۰ اینچ انتقال گاز دهلران است.

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد