Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مسئولین برای ایجاد مرکز خون گیری ثابت در سرپل ذهاب باید پای کار بوده و باتلاش جهادی مقدمات ساخت وراه اندازی این مرکز را فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز امروز چهارشنبه مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: جایگاه خون گیری درسرپل ذهاب درجلسه ای که بامسولین شهرستان برگزارشد برای رفع مشکلات آن توافقاتی صورت گرفت که تاکنون عملی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه

پژمان صالحی‌فر افزود: ضروری است امکانات وتجهیزات پایگاه توسط سازمان وزمین ساختمان آن توسط شهرداری جانمایی شود که پس ازساخت در اختیارسازمان قرار خواهدگرفت تا مرکز انتقال خون درشهرستان به صورت ثابت دایر شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب نیز درادامه این دیدارگفت: راه اندازی مرکز خون گیری ثابت درشهرستان باتوجه به نیازمردم ومرکزیت شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان یک ضرورت است.

وی افزود: مسئولین برای ایجاد این مرکز باید پای کار بوده و باتلاش جهادی مقدمات ساخت وراه اندازی این مرکز را فراهم کنند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپل ذهاب خون گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم