Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@02:52:14 GMT

واکسن کرونای چین به ۶۰هزار نفر تزریق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۵۷۲

واکسن کرونای چین به ۶۰هزار نفر تزریق شد

رویداد۲۴ تیان بائوگو، یک مقام وزارت علوم و فناوری چین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تقریباً ۶۰ هزار نفر تاکنون توسط واکسن کرونای چین واکسینه شده‌اند و هیچ کس واکنش‌های جانبی شدید گزارش نکرده است.

تیان بائوگو به خبرنگاران گفت: چین با داشتن ۱۳ واکسن در آزمایشات بالینی، در تولید واکسن کرونا نسبت به دیگر کشورهای جهان پیشرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، چهار کاندید واکسن در مرحله سوم آزمایش بالینی هستند و در ۱۰ کشور مختلف مرحله آخر آزمایش را پشت سر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: داروهای عجیب، اما موثر در درمان کرونا

این مقام وزارت علوم و فناوری به خبرنگاران گفت: «در مراحل اولیه آزمایشات بالینی در چین، برخی از عوارض جانبی خفیف از جمله درد و تورم در محل تزریق و تب گذرا را شناسایی کردیم؛ اکنون که آزمایشات وارد مرحله سوم شده‌اند، اساساً عوارض جانبی خفیف کنترل شده و هیچ واکنش جانبی جدی گزارش نشده است».

ژنگ، رئیس گروه ویژه توسعه واکسن کرونا ویروس در جلسه مطبوعاتی گفت: انتظار می‌رود چین تا پایان سال جاری ۶۱۰ میلیون دوز واکسن COVID-19 تولید کند.

وی افزود: ظرفیت تولید واکسن در سال آینده بیشتر خواهد شد تا پاسخگوی تقاضای زیاد در جهان باشد.

«وانگ ون بین » سخنگوی وزارت امورخارجه چین نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرده: پکن برای تولید واکسن کرونا با زمان رقابت می‌کند. هنگامی که واکسن تولید و در دسترس باشد، به عنوان یک قلم کالای عمومی در جهان تقسیم خواهد شد.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۴ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل به ارزش سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق کشف شده و پلمب و نصب بنر تخلف بر سر در واحد، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی (معادل دو برابر ارزش کالا) محکوم کرد.   او یادآور شد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از انبار موبایل فروشی در مشهد، با کشف کالا‌های قاچاق، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل