Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ۱۲ مهر ماه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، از آغاز ثبت نام مجدد دریافت تسهیلات ودیعه مسکن از ۱۳ مهر ماه تا ۳۰ مهر ماه بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

پس از آن متقاضیان با ورود به سامانه TEM.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MRUD.IR توانستند برای دریافت این تسهیلات نام نویسی کنند.

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان دریافت این تسهیلات تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۳۰ مهر می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مستأجران بدون مسکن دارای اجاره نامه رسمی با کد رهگیری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن، برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

رقم این وام در تهران ۵۰ میلیون، ۸ کلانشهر بالای یک میلیون نفر، ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است که در دو مدل با سررسید یک ساله و ۳ ساله به بانک عامل بازپرداخت می‌شود.

در مدل بازپرداخت یک ساله، مستأجران در مدت این یک سال فقط سود تسهیلات معادل یک دوازدهم را پرداخت می‌کنند که مبلف اقساط ماهانه آن در تهران ۵۴۰ هزار، کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان است؛ اصل وام در پایان یک سال به بانک بازگردانده می‌شود.

در مدل بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز اصل و سود وام با نرخ سود ۱۳ درصد مستهلک شده و رقم اقساط ماهانه آن برای وام ۵۰ میلیونی، ۱ میلیون و ۶۶۰ هزار، وام ۳۰ میلیونی ۹۹۶ هزار و ۴۲۹ و وام ۱۵ میلیونی ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نیز روز گذشته اعلام کرد اگر برای کسانی که در طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مستأجران ثبت نام کرده، اما پیامک تأیید از سوی معاونت مسکن وزارت راه ارسال نشده است، به سامانه طرح اقدا ملی مراجعه و از وضعیت پرونده درخواست خود مطلع شوند.


انتهای پیام/
 

کد خبر: 1077882 برچسب‌ها وام ودیعه مسکن وزارت راه و شهر سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا وام ودیعه مسکن وزارت راه و شهر سازی ودیعه مسکن وزارت راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند

محسن مه آبادی فرماندار چناران گفت: زمین واحد‌های ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

فرماندار چناران گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفتگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم