Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:04:40 GMT

پایگاه دائمی آموزشی نجات غریق در گیلان ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۷۶۱

پایگاه دائمی آموزشی نجات غریق در گیلان ایجاد شود

میرزایی با اشاره به ضرورت ایجاد پایگاه دائمی آموزشی نجات غریق در گیلان خواستار اختصاص مکانی جهت راه‌‌اندازی این پایگاه شد.

«حسین میرزایی» با اشاره به وجود سه هزار و 200 ناجی دارای کارت شناسایی در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: از این تعداد، هزار و 100 نفر فعال هستند.

 

رییس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان با بیان اینکه 284 منطقه خطرآفرین در سواحل گیلان شناسایی شده که در سال جاری 584 ناجی در این مناطق فعالیت داشتند افزود: خوشبختانه امسال در طرح‌های ساماندهی سواحل استان غریقی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وجود 9 شهرستان ساحلی و برخورداری استان از 280 کیلومتر نوار ساحلی، مهمترین معضل را عدم برخورداری از مکانی مناسب جهت استقرار ناجیان غریق و برگزاری فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد.

 

میرزایی به لزوم راه‌اندازی اولین پایگاه دائمی آموزشی نجات غریق در گیلان اشاره و تاکید کرد: گرچه نسبت به استان‌های ساحلی از کمبود تجهیزات چون جت اسکی، قایق موتوری و سایز ملزومات رنج می‌بریم اما راه‌اندازی پایگاه دائمی گامی جهت تجهیز و آموزش ناجیان غریق است.

 

وی  در پایان با اشاره به فعالیت 542 ناجی غریق در سواحل گیلان در سال جاری خاطرنشان ساخت: این ناجیان فاقد بیمه بوده و حقوق آنان نیز پرداخت نشده است و باید اعتباری ویژه جهت پرداخت حقوق آنان که در بحران کرونا نیز به وظایف خود در سواحل عمل کردند، اختصاص یابد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساماندهی سواحل گیلان حقوق ناجیان غریق پایگاه دائمی نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897884

دیگر خبرها

  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • فیلم| لحظۀ اصابت پهپادهای حزب‌الله به سواحل عکا و پایگاه شراگا در فلسطین اشغالی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه