Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموریت‌های این نیرو تعطیل بردار نبوده و به صورت شبانه روزی است، گفت: نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌های جهادی، مردمی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، سردار سرتیپ حسین اشتری در سخنانی در جلسه علنی مجلس با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از ریاست مجلس، هیات رئیسه و نمایندگان که فرصت ارائه مطالب را به نیروی انتظامی دادند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، شهدای مدافع حرم و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا از پیام سراسر محبت آمیز ایشان که روزگذشته خطاب به کارکنان نیروی انتظامی ارسال کردند، تشکر کرد.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این پیام موجب ارتقای روحیه و دمیدن روحی جدید بر کالبد همکاران شد، گفت: امیدواریم با این حمایت‌ها بیش از گذشته بتوانیم برای نظم و امنیت مردم عزیز تلاش کنیم.
سردار اشتری اضافه کرد: گستره ماموریت‌های ناجا بر کسی پوشیده نیست و نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور فعال است؛ مرزبانان ما در 8755 کیلومتر مرز مشترک با کشور‌های همسایه حضور فعال دارند، همچنین در شهرها، روستاها، جاده‌ها و هر کجا که مردم ساکن هستند، نیروی انتظامی حضور دارد.
وی با بیان اینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل بردار نبوده و به صورت شبانه روزی است، ادامه داد: نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌هایی جهادی، مردمی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه 10 هزار مقر ثابت و 30 هزار گشت سیار همزمان در کشور فعال است، تصریح کرد: امنیت امروز مرهون مجاهدت‌های همه رزمندگان اسلام، شهدای گرانقدر نیرو‌های مسلح و مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی وقفه کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.
سردار اشتری با بیان اینکه باید امنیت و آرامش را که بالاترین سرمایه برای مردم است حفظ کنیم، افزود: نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ امنیت کشور با تمام توان و ظرفیت در میدان بوده و تا پای جان برای امنیت ایستاده است. شهدایی که ماهانه تقدیم می‌شود، گواه این ادعاست، 13 هزار شهید نیروی انتظامی 20 هزار جانبار و ایثارگر، موید این نکته است.
 
نیروی انتظامی در سال حدود 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد
سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی هم در دفاع مقدس و هم بعد از دفاع مقدس همچنان در حال مبارزه با ناامن کنندگان و مخلین نظم و امنیت کشور، نیرو‌های تروریستی و تمامی کسانی که می‌خواستند امنیت را به مخاطره بیاندازند بوده و در مقابل آن‌ها ایستاده است.
وی افزود: نیروی انتظامی خارج از هیاهوی سیاسی و گرایش به قومیت‌ها و گروه‌های مختلف مشغول ارتقاء نظم و امنیت در جامعه است و به پیروی از فرمان فرمانده کل قوا که آرامش و امنیت مردم خط قرمز نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی است، با اقتدار توأم با مهربانی، عدالت، هوشمندی و عقلانیت در حال مبارزه و خدمت‌رسانی به مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نیرو علیرغم اینکه وظیفه ارتقاء و حفظ امنیت و ارتقاء احساس امنیت در کشور را دارد یک نهاد خدمتگزار است، ادامه داد: در سال حدود 70 میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم و کمتر نهادی در کشور داریم که مانند نیروی انتظامی ضمن انجام وظایف قانونی، خدمت هم ارائه دهد. امروز رضایتمندی مردم و فرمانده کل قوا به همین جهت است که کارکنان خدوم نیروی انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت هستند.
وی با تأکید بر اینکه امنیت بستر تحقق هر هدفی است که در کشور می‌خواهیم به آن برسیم، تصریح کرد: اگر امنیت نباشد ما در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به موفقیت نخواهیم رسید از این رو برای ارتقاء امنیت همه باید تلاش کنند.
سردار اشتری ضمن آرزوی شفا برای بیماران مبتلا به کرونا و طلب مغفرت برای جانباختگان ناشی از این ویروس افزود: با توجه به گره خوردن دو مسئله امنیت و سلامت، در شرایط فعلی شعار هفته نیروی انتظامی با هم برای امنیت و سلامت است، در این مقطع حساس کشور و با توجه به شیوع کرونا که مدتی است مردم را گرفتار خودش کرده، نیروی انتظامی از همان ابتدا در کنار مدیران بهداشت و درمان بود و از همان روز اول اقدامات خودش را شروع کرده و تمامی امکانات را در اختیار بیماران قرار داده است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات خود برای برخورد با محتکرین اقلام بهداشتی گفت: در مبارزه با محتکرین و افراد سودجو که از این شرایط به وجود آمده ناشی از کرونا سوء استفاده کرده و اقلام مورد نیاز مردم را احتکار کردند، قاطعانه برخورد کرده و ده‌ها میلیون ماسک و اقلام مورد نیاز مردم برای پیشگیری از کرونا را کشف کردیم.
سردار اشتری ادامه داد: در بحث فضای مجازی و کانال‌هایی که تشویش اذهان عمومی می‌کردند، بیش از 3 هزار تارنما شناسایی شدند و با تذکر، تماس تلفنی، احضار و بعضاً تشکیل پرونده و ارسال به مقام قضایی، آرامش در فضای مجازی ایجاد شد.
وی افزود: در بحث فاصله گذاری اجتماعی که کار بسیار دشواری بود، نیروی انتظامی با کمک مسئولان سایر بخش‌ها و همچنین بسیج، ورود پیدا کرد و اقدام بزرگی را صورت داد و در حال حاضر نیز در حال اجرای این ماموریت است.
سردار اشتری بیان کرد: همچنین برای ضدعفونی کردن معابر و محل‌های عمومی از همه تجهیزات استفاده کردیم، در حال حاضر نیز این اقدام ادامه دارد، بنابراین افتخار می‌کنیم که در کنار عزیزان کادر درمانی خدمت می‌کنیم و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح با تمام توان وارد شده و مصوبات ستاد ملی کرونا عملیاتی شود، عملیاتی می‌کنیم.
وی گفت: امروز افتخار ما این است که مجلسی انقلابی و مردمی داریم و خواسته ما این است که این مجلس پربرکت و نمایندگان مردم، بخشی از مشکلات قانونی و زیرساختی نیروی انتظامی را با دست باکفایتشان حل کنند، چرا که به هر میزان که به نیروی انتظامی توجه شود، اثرات بسیار خوبی در پی دارد و خوشبختانه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه قبلاً مسئولیت فرماندهی این نیرو را برعهده داشتند، با مسائل و مشکلات و ماموریت‌های این نیرو آشنایی کامل دارند که امیدواریم گشایش‌هایی برای ما ایجاد شود.
فرمانده ناجا افزود: افزایش توان ناجا، تقویت زیرساخت‌ها و پایه اعتبارات این نیرو که ضعیف است، باید مورد توجه جدی قرار گیرد. ممکن است در این وضعیت که مشکلاتی به دلیل تحریم‌ها به وجود آمده است، اعتبارات و گشایش‌ها آنچنان نباشد، ولی نیروی انتظامی باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد.
سردار اشتری گفت: امید است در برنامه‌های 1400 و برنامه هفتم توسعه، مجلس شورای اسلامی اهتمام و توجه بیشتری به زیرساخت‌ها و توان اولیه نیروی انتظامی داشته باشد. البته با توجه به تمام کسری ها، فشار‌ها و کمبود اعتباراتی که وجود دارد، نیروی انتظامی از ماموریت‌های خود غافل نمانده است.
وی تصریح کرد: نیرو‌های جان برکف انتظامی با تلاش مضاعف، روحیه جهادی و انقلابی و تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا و عشق و علاقه خدمت به مردم، وظایف خود را به طور کامل و به نحو احسن انجام داده تا خلأ‌ها را پر کند، اما اگر امکانات ما بیشتر شود، قطعاً تاثیرات چندبرابری در پی خواهد داشت که البته به صورت کامل به ریاست محترم مجلس گزارش نیازمندی‌ها را تقدیم خواهم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: در بحث معیشت کارکنان ناجا، درخصوص توجه به این قشر زحمتکش و خدوم باید عنایت ویژه‌ای شود، چرا که ما با کمبود منازل سازمانی در اقصی نقاط کشور به ویژه در نقاط مرزی مواجهیم، در حالی که یکی از عواملی که می‌تواند پشتیبان نیرو‌ها باشد، رفع دغدغه در این خصوص است.
وی با تقدیر و تشکر از خانواده کارکنان ناجا که با صبر و شکیبایی و با توجه به وضعیت معیشت، ماموریت‌های خود را به طور کامل و بهترین نحو انجام می‌دهند، تاکید کرد: لازم است قوانین مورد نیاز مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماموریت انتظامی فرمانده نیروی انتظامی سردار اشتری نظم و امنیت نیرو ها کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: سه مورد دستگیری سارقان و یک مورد دیگر توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون تانکر دار مشکوک شدند، افزود: کامیون متوقف و از آن ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق منزل در گرمسار کمتر از شش ساعت دستگیر شد، ابزار داشت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لجران متهم به انجام بزه اعتراف و اموال مسروقه به مالباخته بازگشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی آرادان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی متوجه خودرو توسان سرقتی شدند، تصریح کرد: این خودرو توقیف و دو سارق به عنف دستگیر شدند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه در شاهرود خبر داد و افزود: متهم به انجام پنج فقره سرقت اعتراف و مالخر پرونده هم شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 6085045

دیگر خبرها

  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند