Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:19:11 GMT

کرونا برنامه‌های استعدادیابی را کمرنگ کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۸۶۶

کرونا برنامه‌های استعدادیابی را کمرنگ کرده است

ایسنا/فارس رئیس هیات ژیمناستیک فارس گفت: شیوع کرونا برنامه‌های استعدادیابی را کمرنگ کرده است، از همین رو انتظار می‌رود مربیان و دست‌اندرکاران ژیمناستیک راهکارهای مناسبی برای احیای این حوزه و معرفی نفرات جدید و مستعد این رشته ورزشی را ارائه دهند تا روند استعدادیابی متوقف نماند.

سید کمال پاک‌فطرت در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، خاطرنشان کرد: باوجود بحران جهانی شیوع کرونا که امکان فعالیت‌های جمعی ورزشی را محدود کرد، هیات ژیمناستیک استان فارس با همکاری با ورزشکاران و مربیان حرفه‌ای این رشته را همچنان فعال و پویا نگاه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هیئت ژیمناستیک فارس، پاکفطرت با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و برگزاری کارگاه‌ها اقدامات درخوری در فضای مجازی رخ داده است، اظهار کرد: این مهم با هماهنگی‌هایی که طی هشت ماه گذشته با ورزشکاران و مربیان و داوران انجام شد، صورت پذیرفته و گام‌هایی مثبت در این حوزه برداشته شده که شایان توجه است.

قوت برنامه‌های استعدادیابی با راهکارهای جدید 

رئیس هیئت ژیمناستیک فارس نداشتن فعالیت فیزیکی جوانان و نوجوانان به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را زنگ خطری برای سلامت آنان دانست و گفت: ژیمناستیک ورزش پایه و دروازه ورود به تمام رشته‌های ورزشی است  که توسعه و پیشرفت آن باعث افزایش روحیه و نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

پاکفطرت همچنین بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی و داده از آمار مرتبط با ورزشکاران، مربیان، داوران و فعالان این رشته تاکید کرد و این اقدام را درراستای برخورداری از سیستم‌های به‌روز و استفاده از نرم‌افزارهایی برای تقویت زیرساخت ژیمناستیک برشمرد. 

او خواستار استفاده بیشتر از فضای مجازی و کلیپ‌های آموزشی تایید شده داخلی و بین‌المللی برای آموزش ورزشکاران شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک فارس با بیان اینکه آموزش روزآمد با توجه به وضعیت موجود کرونایی باید در راس برنامه‌های مربیان و ورزشکاران باشد، گفت: خانواده ژیمناستیک فارس برآمده از مربیان تحصیل کرده و با تجربه است که باید از وجودشان بسیار بیش از گذشته بهره برد.

کمال پاکفطرت گفت: همچنین مسئولان کمیته‌ها و دوستداران ژیمناستیک باید برای ارتقای این ورزش و هیات با شرح وظایف موجود امور مربوط را به‌خوبی و برابر ضوابط و مقررات انجام دهند؛ در همین راستا ضروری است کمیته‌ها به‌صورتی فعال‌تر برنامه‌های مدون و طبق برنامه مصوب سال جاری را تدوین کرده و به سرانجام رسانند، هیات نیز در این زمینه از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ژیمناستیک كرونا فارس ژیمناستیک فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم