Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه)، به حمله موشکی به جنوب غرب سوریه و هدف قرار دادن نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن»، گانتز در این ارتباط مدعی شد که معادله رژیم صهیونیستی در جنوب تغییر کرده است و «ارسال بالن، موشک و نه هیچ چیز دیگری قابل قبول نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز در ارتباط با حمله شامگاه روز گذشته به نوار غزه ادعا کرد که این رژیم چند موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را هدف قرار داده است و به این اقدام خود ادامه خواهد داد.

شامگاه روز گذشته منابع خبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند، شبکه قدس در این ارتباط گزارش داده بود که سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی، چهار موشک برای مقابله با راکت‌ شلیک شده از نوار غزه شلیک کرد؛ ولی موفق به رهگیری و انهدام آن‌ نشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارتش با دفاعی خواندن حملات این رژیم مدعی شد که در هر اقدامی که در آن مناطق اطراف نوار غزه هدف قرار گیرند، این رژیم باید از خود دفاع کند.

از طرفی دیگر، گانتز در ارتباط با حمله بامداد به جنوب غرب سوریه گفت: «اینکه چه کسی به چه کسی شبانه شلیک کرده است، نمی‌پردازم».

این اظهارات در حالی است که خبرگزاری رسمی سوریه بامداد امروز به وقت تهران خبر داد که رژیم صهیونیستی یک مدرسه را در شمال استان القنیطره در جنوب غرب سوریه هدف قرار داده است.

طبق گزارش دنیا الوطن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تروریستی خواندن نیروهای ایرانی ادعا کرد که به حزب‌الله و ایران اجازه نخواهد شد در مرزهای ارتفاعات جولان مستقر شوند.

بنی گانتز همچنین ادعا کرد که این رژیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نیروهای ایران و حزب‌الله را از منطقه یادشده دور کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمله موشکی رژیم صهیونیستی موشک ایران رژیم صهیونیستی حزب الله حمله موشکی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هدف قرار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد

به  گزارش قدس آنلاین، آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تحقیقات فوری و فراگیری را درخصوص گورهای جمعی کشف شده در نوار غزه آغاز کند.

در این بیانیه همچنین آمده است، پس از کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان‌های ناصر و الشفاء پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم اشغالگر حالتی از رعب و وحشت به وجود آمده است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، شواهد و ادله مربوط به عملیات کشتارجمعی اشغالگران علیه غیرنظامیان به جنایت جنگی و نسل‌کشی اشاره دارد.

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که طبق آمار فلسطین و سازمان ملل متحد، حدود ۱۱۲ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند و نیز قحطی و ویرانی عظیم بر جای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
  • غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش قرار گرفت
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران