Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: درصد بیکاری منطقه اهر و هریس بالا بوده و معادن منطقه که می‌توانند اشتغالزایی مناسبی داشته باشند آنطور که باید فعال نیستند؛ وزارت صمت هم نتوانسته معادنی را که دست اشخاص هستند به درستی هدایت کند.

وی افزود: 38 درصد مردم اهر حاشیه نشین و نیازمند برنامه توسعه هستند؛ خود شهر اهر آنطور که باید توسعه یافته نیست و با توجه به موقعیت جغرافیایی و نبود امکان ایجاد شهرک متصل نیازمند ایجاد شهرک منفصل از شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرم‌زاده یخفروزان اعلام کرد: اهر و هریس جزو مناطق محروم محسوب می‌شوند اما تاکنون نتوانسته‌ایم از اعتبارات متوازن آنطور که باید بهره‌مند شویم.

ادامه بزرگراه اهر- هریس تا بیله‌سوار

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ابراز داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بزرگراه اهر- هریس امسال به اتمام برسد، تلاش می‌کنیم این بزرگراه تا بیله‌سوار ادامه یابد؛ در سال‌های قبل هم در این مورد بحث و بررسی و مطالعاتی انجام گرفته است.

محرم‌زاده یخفروزان با بیان اینکه ادامه بزرگراه اهر- هریس تا بیله سوار سبب می‌شود استان در این محور از بن بست خارج شود، افزود: از اهر تا بیله سوار 260 کیلومتر است و با احداث این راه می‌توانیم به مرز آذربایجان وصل شویم و یک شریان اصلی و جاده ترانزیتی ایجاد کنیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: انتظار داریم این پروژه با همت و پیگیری مدیران ارشد استان اجرایی شود.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نواقص جاده اهر به کلیبر با توجه به اینکه این منطقه گردشگری است، مشکلات زیادی را به بار می‌آورد و لازم است به این جاده نیز جهت توسعه منطقه و جلوگیری از مهاجرت مردم منطقه توجه شود.

آخرین وضعیت سدهای اهر و هریس

محرم‌زاده یخفروزان یادآور شد: در شهرستان هریس سد آرباتان در سال 1380، با حجم حدود 30 میلیون متر مکعب آبگیری شد که از آن تاریخ هیچ اعتباری برای بهسازی و بازسازی این سد پرداخت نشده و ضرورت دارد شکستگی و آسیبی که در این مدت به سد وارد شده ترمیم شود.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار مورد نیاز سد هرزه ورز هریس برای تامین آب شرب شهر هریس که کیفیت آن پایین است را از طریق دکتر کلانتری محقق ساختیم.

نماینده اهر و هریس اذعان داشت: در اهر مراحل مطالعات سدهای ایثار و کجرود پایان یافته که احداث این سدها از مطالبات برحق  مردم منطقه است.

محرم‌زاده یخفروزان بر لزوم توانمندسازی روستاهای، ایجاد ساختمان بحران در مناطق حاشیه نشین منطقه و مدرن کردن تجهیزان تصفیه خانه اهر، تاکید کرد.

انتهای پیام/60026

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهر و هریس نماینده اهر و هریس در مجلس بزرگراه اهر هریس جاده اهر کلیبر اهر هریس محیط زیست اب شرب آبگیری بهسازی بازسازی تصفیه خانه تا بیله سوار اهر و هریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است.

هر کیلو نارنگی ۲۰ تا ۶۴.۸۰۰، سیب زرد ۴۰ تا ۶۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۵۹.۸۰۰، کیوی ۸۹ تا ۹۸، توت فرنگی ۱۷۹ تا ۱۹۸، به ۵۹.۸۰۰ و پرتقال ۲۵ تا ۳۵ است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو چاقاله بادام ۱۴۹ تا ۱۹۰ و گوجه سبز ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۱۰ تا ۲۰، طالبی ۳۹، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۲۵ تا ۳۴.۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۷۸.۸۰۰ تا ۸۴.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵، آناناس ۲۵۰، هر بسته ۲۰۰ گرمی بلوبری ۲۴۰، هر عدد آوا کادو ۱۴۰، کیوانا ۵۵، دراگون ۲۴۰، هر بسته فیسالیس ۵۰ و هر عدد انبه استوایی ۳۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰، هویج ۱۳.۸۰۰، کاهو ۲۹.۸۰۰، کدو ۲۲.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۸۸، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، باقالا کاشان ۳۸، لیمو ترش ۴۹ تا ۱۱۵ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۲.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۹.۸۰۰ و پیاز زرد ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

منبع: مهر

tags # میوه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • رژه خودرویی مردم هریس در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی + فیلم
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی