Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اولیت اصلی باشگاه آلومینیوم رفع نواقص استادیوم امام خمینی (ره) است. 

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگو با برنا افزود: سه روز بعد از صعود آلومینیوم به لیگ برتر با مکاتباتی که با فدراسیون فوتبال داشتیم این نواقص را پیگیری کردیم ، که تاکنون رسما پاسخی به ما داده نشده ، اما با نظر کارشناسان و هیئت فوتبال برمبنای اولویت های اصلی حال حاضر لیگ برتر که قرار است مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفع ایرادات را مورد بررسی قرار داریم. حقدادی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه با شرایط سختی در اداره کل ورزش و جوانان در یکی دو سال اخیر در حوزه پروژه های عمرانی و کمبود منابع مالی و نبود نقدینگی مواجه هستیم که همین امر موجب شد تا نتوانیم به موقع فعالیت های عمرانی خود را در حوزه بهسازی این استادیوم آغاز کنیم .اما خوشبختانه در سفر دکتر نوبخت به استان با پیگیری های بسیار جدی استاندار محترم پیگیر تامین منابع لازم برای رفع مشکلات این استادیوم از نظر نور و بهسازی رخت کن ها و اتاق داورها، اتاق کنفرانس خبری و... شدیم.

وی به علت حضور خود در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اشاره کرد و گفت: حضور مدیران کل ورزش و جوانان در هیئت مدیره باشگاه ها اتفاق تازه ای نیست و مسبوق به سابقه است، بنده نیز با دعوت هئیت مدیره شرکت آلومینیوم ایران و مدیرعامل این مجموعه علیرغم همه مشغله ها برای کمک به پیشبرد اهداف باشگاه حضور پیدا کردم.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: یکی دیگر از اولویت های باشگاه بازنگری در اساس نامه و تعیین کادر اجرایی باشگاه است، قطعا بعد از تشکیل اولین جلسه هیئت مدیره در خصوص این موضوع تصمیم گیری می شود. به همین رو گزینه های که در رسانه ها به عنوان مدیر عامل و سایر ارکان اجرایی از سوی برخی رسانه ها معرفی می شوند، نظر شخصی آنها است.

حقدادی افزود : نظر شخصی بنده برای انتخاب مدیرعامل و دیگر ارکان باشگاه استفاده از ظرفیت بومی استان که دارای تجربه و تخصص لازم در لیگ برتر فوتبال است، می باشد و قطعا گزینه هایی که کارنامه و رزومه مشخصی داشته باشند، مورد بررسی قرار می گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه به باشگاه خوشه طلایی اشاره کرد و گفت: تکمیل استادیوم شهید چمران ساوه از اولیت های کاری مجموعه ورزش و جوانان استان است. از سوی دیگر جذب مشارکت و حامیان مالی و استفاده از ظرفیت های صنعتی استان به ویژه ظرفیت‌هایی که در شهرستان ساوه وجود دارد از اولویتهای ماست. همچنین کمک مدیریت استان و شهرستان و هماهنگی هیات فوتبال رسیدگی و بهبود وضعیت باشگاه خوشه طلایی در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: رایزنی های اولیه ای برای کمک به باشگاه خوشه طلایی با فرماندار شهرستان و مدیریت ارشد استان انجام شده که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر مشکلات این باشگاه را بر طرف کنیم و در این میان تعامل هیئت فوتبال می تواند به موفقیت‌های بیشتر این دو تیم کمک کند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر باشگاه آلومینیوم اراک هیئت مدیره باشگاه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیر میرزائیان کارشناس فوتبال با حضور در برنامه چهارشنبه مجله فوتبال شبکه خبر، ضمن بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با ازبکستان به آماده سازی بستر برای حضور بیشتر جوانان در ترکیب تیم ملی تاکید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای