Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند گفت: توسعه روابط همکاری استان بوشهر و لیگوریا ایتالیا مورد توجه است که در این راستا برای ارتباط بیشتر سند جامع همکاری این دو شهر تدوین و عملیاتی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در ارتباط تصویری با مدیران صنعتی و اقتصادی استان لیگوریا ایتالیا گفت: استان بوشهر از ظرفیت بالایی در بخش های اقتصادی و انرژی برخوردار است که به عنوان قطب انرژی ایران معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اظهار کرد: این در حالی است که صنایع پایین دستی از قابلیت‌های مهمی برخوردار و در کشور پیشتاز است.

گراوند افزود: بنای کلیسا، کنیسه و مسجد در بافت بوشهر با قدمت بالای تاریخی، نشان از تمدن بوشهر در ادوار مختلف تاریخی است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه روابط همکاری استان بوشهر و لیگوریا ایتالیا مورد توجه است که در این راستا برای ارتباط بیشتر سند جامع همکاری بوشهر با لیگوریا ایتالیا تدوین و عملیاتی می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگوریا ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان این‌که استان بوشهر در عرصه علمی و حوزه انرژی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است، وجود دانشگاه خلیج فارس بوشهر در کنار نیروگاه اتمی را بسیار مهم دانست و افزود: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، اظهار کرد: هوش مصنوعی مجموعه‌ای از نرم‌افزار‌ها و سامانه‌های مدیریتی داده است که در فرایند مختلف به‌کارگیری می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در سازمان انرژی اتمی ایران از نقطه صفر مبدأ که استفاده از جمع‌آوری دیتا، شناسایی کانسنگ‌ها تا حمل و نقل و فرآوری، چرخه‌ای حرکت می‌کند و به‌صورت مجزا از هم یا یکپارچه جای خودش را باز کرده و روز به روز گسترش می‌یابد.

وی با بیان این‌که دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای ظرفیت‌های مختلف و خوبی است، گفت: اولین نیروگاه اتمی ایران در جوار دانشگاه خلیج فارس بوشهر قرار دارد براساس برنامه‌ریزی تعامل و همکاری پیوسته و دامنه‌داری پایه‌گذاری می‌شود، اگرچه در زمان حاضر نیز همکاری‌ها برقرار است.

اسلامی از ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و اضافه کرد: استاندار بوشهر در قالب تفاهم‌نامه برای همکاری بلندمدت با هدف ایجاد ظرفیت لازم در دانشگاه خلیج فارس به‌خصوص برای رشته‌های هسته‌ای اعلام آمادگی کرده‌اند که ما هم موافق هستیم و ان‌شاءالله هماهنگی لازم را در فرآیند‌های اجرایی این کار انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به افزایش تولید رادیو دارو‌ها در سازمان انرژی اتمی ایران، بیان کرد: رادیودارو‌ها در فرایندی که سازمان انرژی اتمی طی کرده امروز کل نیاز کشور را پاسخگو است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهارکرد: از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در طرح‌های نوین خودمان در حوزه رادیودارو استفاده کرده‌ایم و یکی از یافته‌ها که به معنای واقعی کلمه در تراز اول جهانی قرار دارد و کار بالینی آن در بوشهر در حال انجام است و نتیجه گرفته و به‌زودی رونمایی و رسانه‌ای می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • عاملی: سند نقشه جامع علوم انسانی تدوین می شود