Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعى و آبخیزدارى شهرستان بستک، از حضور و دیدار سرهنگ اسفندیارى فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان در جمع نیروهاى یگان حفاظت و ساماندهی یگان حفاظت این اداره با بلوک بندی عرصه‌های ملی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حامد احمدپور در این جلسه به ارائه‌ی گزارش کاملی از عملکرد یگان حفاظت این اداره در سال‌جاری پرداخت و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره و حمایت دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان از ۹ هکتار از اراضی ملی پیشگیری و رفع تصرف به عمل آمد که نسبت به نیم سال اول سال ۹۸ شصت درصد کاهش تصرف شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان ۸۱ هزار هکتار سند تک برگی کاداستری به منظور تثبیت مالکیت دولت و تسریع در پاسخ استعلامات ارباب رجوع، همچنین واگذاری ۹۳ هکتار از اراضی ملی شهرستان در قالب ماده ۴ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن جهت برطرف کردن نیازهای مسکونی روستاییان و استعدادیابی ۹۶ هکتار از اراضی ملی به منظور تسهیل و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری جوامع محلی و سرمایه‌گذاران در شش ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت.

سرهنگ اسفندیاری فرمانده یگان حفاظت اداره کل ضمن تشکر از نیروهای یگان حفاظت اداره گفت: تلاش شبانه روزی یگان حفاظت شهرستان با این بضاعت اندک ستودنی است.

وی به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و تعرض سودجویان به اراضی ملی خواستار پیگیری و دقت بیشتر در روند رسیدگی پرونده‌های مطروحه در محاکم قضایی استان توسط کارشناسان خبره حقوقی ستاد با هماهنگی این اداره گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یگان حفاظت اداره اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری ۶۵۷ مورد تعرض به اراضی دولتی از ابتدای سال توسط یگان حفاظت این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: مساحت این اراضی بیش از ۱۷۷ هکتار بوده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان