Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@19:20:45 GMT

نهضت پیاده‌روسازی در سطح معابر منطقه ۱۰

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۱۸۱

نهضت پیاده‌روسازی در سطح معابر منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز نهضت پیاده‌روسازی در سطح معابر این منطقه با صرف اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به چهار پروژه شاخص پیاده‌روسازی در منطقه ۱۰، اظهار کرد: عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان مهر با مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد و برای اجرای آن هفت میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیاده‌روسازی خیابان شهید بهشتی افزود: یک هزار و ۱۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی در خیابان شهید بهشتی با صرف سه میلیارد ریال اعتبار انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان کاخ به مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع و هزینه اجرا هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان ناهید خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع بوده و برای اجرای آن هشت میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهبازی با بیان اینکه اصلاح هندسی و مناسب‌سازی پیاده روهای خیابان سروش حدفاصل خیابان مصلی تا میدان قدس در حال انجام است، افزود: ایمن سازی و نصب سرعت‌کاه در سطح منطقه شامل: کندروی خیابان پروین قبل از خیابان شهید رضائیان، کندروی خیابان پروین قبل از خیابان دهخدا، تقاطع خیابان طلوع فجر و کندروی خیابان پروین، خیابان عسکریه خیابان طالقانی روبروی حسینیه امیریه، خیابان میثم، حصه خیابان امام خمینی (ره)، خیابان سپهر خیابان رضائیان انجام شد.

کد خبر 451000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیاده رو شهر شهرداری منطقه 10 اصفهان شهرداری اصفهان کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیاده روسازی خیابان پیاده روسازی منطقه ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند

ابراهیم صفری تصریح کرد: برخی معابر و خیابان‌های شهر اردبیل و سایر شهر‌ها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند. او گفت: مطالبه اساسی مردم تکمیل پروژه‌های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه‌ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود. عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد. صفری افزود: شورا‌ها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است. باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خط‌کشی طولی ۲۰ هزار متر معابر حاشیه باغ فدک انجام شد
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی
  • شمیران گردی مسافران نوروزی