Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهزاد تدین اظهار داشت: ثبت نام وام دستیاری از آبان ماه ۹۹ آغاز می شود و دانشجویان معرفی شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، می‌توانند برای افتتاح حساب و دریافت وام اقدام کنند.

وی با اشاره به اعطای ۱۰ هزار وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به دانشجویان دستیاری و PH.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

d افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بنا دارد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی PH.d وام قرض الحسنه به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطا کند که در این راستا با بانک قرض الحسنه مهر ایران هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و بر همین اساس توافق نامه‌ای به امضای رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران رسیده است.

تدین گفت: به دنبال این توافق‌نامه، به دانشجویانی که از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شوند، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با سود ۴ درصد، به صورت یک جا داده خواهد شد که بازپرداخت آن بعد از تنفس هشت ماهه، در اقساط ۳۴ تا ۳۶ ماهه خواهد بود.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره چگونگی دریافت این وام از سوی دانشجویان متقاضی، عنوان کرد: عملیات اجرایی و شیوه نامه وام دستیاری، هفته آینده، به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد که در این شیوه‌نامه، شرایط گیرندگان این وام از جمله اولویت‌بندی دریافت مشخص شده است. اولویت‌بندی دانشجویان بر اساس برخی شاخص‌ها از جمله "دانشجویان ورودی سال ۹۶ به قبل"، "دانشجویان متاهل"، "دانشجویان سرپرست خانوار"و... است، که پس از عبور از این مرحله، وام دستیاری به دانشجویان ورودی ۹۷ به این سو نیز تعلق خواهد گرفت.

تدین گفت: پس از ابلاغ شیوه‌نامه، دانشگاه‌ها تا نیمه ابتدایی آبان‌ماه جاری فرصت دارند اسامی متقاضیان خود را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند. ثبت‌نام اولیه و افتتاح حساب برای دریافت این وام به صورت الکترونیکی است و نیازی به مراجعه به بانک نیست. دانشجویان متقاضی، مراحل افتتاح حساب و ثبت نام را می‌توانند از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک انجام دهند. حضور آنها فقط برای ارایه و تکمیل مدارک و مباحث مربوط به ضامن است که دانشجو باید یک بار به بانک مراجعه کند.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دریافت وام دو هفته پس از تکمیل مدارک مورد نیاز بانک خبر داد و افزود: وام دو هفته پس از تکمیل مدارک و باز شدن پرونده و افتتاح حساب در بانک قابل وصول است. پرداخت این نوع وام در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها معاونت فرهنگی و دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فرهنگی و دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاونت فرهنگی و دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح حساب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت

دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز رسماً آغاز به کار کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تاسیس و آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت و معارفه نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) برگزار شد.

در این مراسم حکم نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی اعطا شد.

لازم به ذکر است، تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به حضرت موسی(ع) وحی شده است که مردم را به یاد روزهای خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراده خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه‌ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، ادامه داد: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت بازنایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان این که نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار کرد: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آن‌ها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

وزیر بهداشت: فرهنگ قرآنی باید در نظام سلامت گسترش یابد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیازهای خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن رستمی گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات‌ مختلف حوزه سلامت دغدغه مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به این که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، بیان کرد: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی و بیان کرد: ایشان به مدت بیش از 30 سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت