Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:01:17 GMT

حضور «سس اضافه» در جشنواره اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۶۸۳

حضور «سس اضافه» در جشنواره اسپانیایی

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی که پیش از این برنده‌ تندیس بهترین فیلمنامه و جایزه‌ بهترین بازی از بیست و چهارمین جشنواره‌ فیلم کوتاه کانبرا و بهترین فیلمبرداری از جشنواره پلی‌آرت شده بود، به عنوان نماینده‌ ایران در سی‌امین دوره جشنواره‌ فنسین اسپانیا حضور دارد.

جشنواره‌ فنسین که هر ساله در ماه نوامبر (آبان) در شهر مالاگای اسپانیا برگزار می‌شود جزو قدیمی‌ترین جشنواره‌های اروپایی است و با تمرکز بر ژانرهای سینمای فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه‌ داستان «سس اضافه» آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده، او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد.»

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: آنتونیو لالو، بن جانسن، نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، تهیه‌کنندگان: آدرین برویه، فرانسیس والتر، السا پایین، مدیر فیلمبرداری: کریستین نویربرگر، مایکل ترون، تدوین: ماکسیمیلیان مرش، ارنست لاتیک، تهیه‌شده در مدرسه بادن-ورتمبرگ آلمان.

کد خبر 5053338 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی اسپانیا فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا اکبر عالمی برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی فیلم مستند سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی مقواساز عصر چهارشنبه در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق در رشت اظهار کرد: رشت و گیلان میزبان شایسته ای برای جشنواره ملی مردمی مدرسه عشق بود.

معاون فرهنگی بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان بیان کرد: شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان و نوجوانان شکل گرفته است.

سردار مقواساز با اشاره به دستاوردهای جشنواره ملی مدرسه عشق اضافه کرد: بروز خلاقیت‌ها، کشف استعدادها، گستردگی و مشارکت مردم از نقاط مختلف از شاخصه‌های مهم جشنواره مدرسه عشق است.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار جشنواره مدرسه عشق بسیار مطلوب بوده است، افزود: جشنواره مدرسه عشق آغاز حرکت برای بالندگی نبوغ و استعدادهای فرهنگی و هنری است.

کد خبر 6081256

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری