Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رستمی، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور افزود: محور ملایر- توره در بارندگی‌های سال‌های اخیر دچار خرابی بسیار شدیدی شده بود که همین موضوع نارضایتی کاربران جاده‌ای این محور را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با اولویت بندی سطح خرابی محور‌های استان، عملیات ترمیم رویه آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفت که موجب رضایتمندی کاربران جاده شده است.

او ادامه داد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت این محور همچنان ادامه دارد و تا هر زمانی که شرایط جوی مساعد باشد این عملیات ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه از تعریض دوربرگردان ابتدای محور ملایر - اراک خبر داد و بیان داشت: هم اکنون عملیات اجرای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله بیس ریزی قرار دارد و به زودی عملیات پخش آسفالت این دوربرگردان به اتمام می‌رسد.

مسعود رستمی افزود: این عملیات به شکل امانی در حال انجام است.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، عادل منصور کیایی گفت: این اداره به‌منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل‌نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌خصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور‌های این استان در دستور کار خود قرار داد.

وی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قبیل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیر نما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن در ادامه افزود: تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محور‌های این شهرستان نیز هستیم.

گفتنی است ۱۷ و نیم کیلومتر از این خط کشی با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نوشهر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان