Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدالدین عبدیزدان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از این مراکز آموزشی به زودی تکمیل و تحویل داده می‌شود و  مرکز دوم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی  به کمک ۲ نفر از خیران  تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان با اشاره به تحویل۵۰ طرح آموزشی در سال تحصیلی جاری به آموزش و پرورش استان گفت: از این تعداد ۴۲ طرح  مشارکتی و مردمی و با همت خیران احداث و تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: درصد طرح‌های تحویلی خیرساز به آموزش و پرورش اصفهان از ۷۵ درصد در سال ۹۸ به ۸۴ درصد در سالجاری افزایش یافته است.

عبدیزدان همچنین با اشاره به طرح‌های شاخص تحویلی به آموزش و پرورش گفت: ۲ طرح بزرگ شامل هنرستان شبانه روزی "فوادالفنون"  و مجموعه آموزشی "چهارباغ" تحویل آموزش و پرورش اصفهان شد.

وی گفت: هنرستان شبانه‌روزی فوادالفنون یکی از طرح‌های خیرساز با مشارکت زنده یاد پروفسور علی فانیان"  با هشت هزار مترمربع زیربنا و مجهز به خوابگاه، کتابخانه، سالن غذاخوری، سالن ورزشی و دیگر فضاهای لازم است.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان افزود: مجموعه آموزشی چهارباغ نیز شامل چهار واحد آموزشی با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط نیکوکار اصفهانی حاج شکرالله فرقدانی به صورت ۱۰۰ درصدی احداث شده است.

وی  افزود : پویش طرح " آجر به آجر"  که بصورت مشارکتی بین وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور راه‌اندازی شده است ؛ امکان مشارکت مردم را در کارهای خیر ممکن کرده است زیرا هر فردی در حد یک آجر هم می‌تواند در این امور نیک سهیم شود.

مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر نیکوکاران و ساماندهی کمک‌های مردم در حوزه مدرسه سازی تشکیل شد.
این مجمع با ۸۰۰ عضو در ۱۶ شهرستان استان که بیش از ۲۵ درصد جمعیت آن را بانوان تشکیل می‌دهد یکی از فعال ترین مجموعه‌های خیران اصفهان است.  

برچسب‌ها اصفهان اوتيسم خیرین مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان اوتيسم خیرین مدرسه ساز اصفهان اوتيسم خیرین مدرسه ساز اخبار کنکور مجمع خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استانداری اردبیل اظهار کرد: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و جذب اعتبارات ملی اردیبهشت ماه شاهد تکمیل و تجهیز اولین مدرسه اوتیسم در اردبیل خواهیم بود و قرار است مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه به مدرن ترین امکانات و فضای آموزشی خاص بیماران اوتیسم مجهز شده و افتتاح آن را در نیمه اول سال شاهد خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اشاره کرد و گفت: این جشنواره ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد و تلاشمان بر این است تا با همکاری استانداری اردبیل و مجمع خیرین مدرسه ساز میهمانان گرانسنگی را از تهران و حتی خارج از کشور دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

محمدی بیان کرد: در حال رایزنی هستیم تا از صنوف مختلف به ویژه صنعتگران و کارآفرینان در قالب مسئولیت اجتماعی دعوت کنیم تا در این مراسم کمکی را به امر مدرسه سازی داشته باشند.

وی افزود: رویکرد سازمان نوسازی مدارس در بهره گیری از ظرفیت خیرین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و ما سعی خواهیم کرد تا در این راستا از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنعتگران، دانشگاهیان، مهندسان و اطبا و سایر گروه‌های توانمند مالی دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تولید و پخش برنامه‌های رسانه‌ای، تبلیغات و فضاسازی‌های شهری برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: در سالی که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» است کمک خیرین و آحاد مردم می‌تواند جهش آموزشی و تربیتی را به دنبال داشته باشد.

در این جلسه رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز گفت: برای ساخت و تکمیل مدرسه اوتیسم خیرین دست به کار شده‌اند و در تجهیز آن از مجموعه خیرین پایتخت نیز استفاده خواهیم کرد.

جواد قرآن نویس اضافه کرد: خیرین در این سه دهه در ساخت مدارس شهری و روستایی و افزایش سرانه آموزشی سنگ تمام گذاشته و ما قدردان همکاری خوب اداره کل نوسازی مدارس هستیم که در برگزاری جشنواره بیست و ششم برنامه ریزی مناسب و منسجمی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: برای جشنواره بیست و ششم از خیرین سایر استان‌ها به ویژه خیر خوشنام جهرمی دعوت خواهیم کرد تا ساخت چندین مدرسه ۶ و ۹ کلاسه را تعهد کرده و در سال‌های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6081590

دیگر خبرها

  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان