Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مهربان، عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و از کشتی‌گیران موفق کشورمان به توضیح درباره وضعیت کشتی‌گیران در اردوها پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم مهربان، عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درباره وضعیت کشتی‌گیران در اردوها و نیز انتخابی درون اردویی توضیح داد: بعد از جلسه ای که هفته گذشته قبل از تشکیل اردو بین کادر فنی، سرمربی، مدیر و رئیس فدراسیون برگزار شد به جمع بندی برای تشکیل اردو در شرایط ویژه کرونایی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردویی که در حال برگزاری است اردویی کاملا خاص است. با توجه به شرایط تمام پروتکل ها رعایت شده و قرنطینه کامل است و ۲۴ ساعت قبل از اردو تست گرفته شده و ورزشکاران قرنطینه بودند تا پس از آماده شدن جواب تست به محل اردوی اصلی بیایند.

او ادامه داد: در پایان اردوی اول شرایط اوزان دیگر را هم مشخص خواهیم کرد. مسابقات وزن ۶۵ کیلو و ۷۹ کیلو فردا در سالن شهید ابراهیم هادی برگزار می گردد. مسابقه وزن ۷۴ کیلوگرم نیز هفته آینده و زمان رقابت سایر اوزان تا پایان اردوی اول اعلام می شود.

مهربان در خصوص زمان برگزاری اردوها به رادیو ورزش گفت: تنها 2 ماه مانده به مسابقات جهانی زمان آن اعلام شد. با توجه به فرصتی که در اختیار داریم؛ ۴ اردو پیش بینی کردیم. اردوی اول از بیست و پنجم مهر شروع شده و تا ۸ آبان ادامه دارد. اردوی بعدی 3 روز بعد از استراحت یعنی ۱۲ آبان شروع می شود و به مدت ۱۴ روز خواهد بود. اردوی سوم و چهارم هم ۱۰ روزه و ۱۲ روزه است.

عضو کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط قرنطینه و اقداماتی که برای حفظ روحیه ملی پوشان در این دوران انجام می شود؛ اظهار کرد: تقریبا ۸ ماه است که اردوها و مسابقات به تعویق افتاده است. خوشبختانه کشتی‌گیران با توجه به دور بودن و ندیدن یکدیگر حالا که یکجا جمع شده اند؛ انگیزه زیادی دارند. اگر نیاز باشد با هماهنگی رئیس فدراسیون برنامه هایی را در محل اردو ترتیب می دهیم که دلواپسی آنها تعدیل پیدا کند.

او درباره موقعیت تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: ایران نام بزرگی است که در سوابق مسابقات جهانی نشان داده که همیشه حرفایی برای گفتن دارد. سال گذشته عنوان سوم تیمی به ایران اختصاص یافت. اما امسال شرایط خاص و پیش بینی مشکل است. طبیعی است که این مشکل برای سایر کشورها هم وجود داشت اما تمام سعی مان را می کنیم تا بتوانیم در وهله اول از نام بزرگ ایران در میادین جهانی دفاع کنیم و در وهله بعد رتبه خوبی کسب کنیم.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

شما مخاطب محترم رادیو ورزش می توانید پیشنهادات و انتقادات خود درباره این برنامه را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی تیم ملی کشتی آزاد کشتی گیران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد