Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) این شرکت خبر داد.
به گزارش شانا به نقل شرکت نفت و گاز پارس، علیرضا نجومی با بیان اینکه ماهیت مخاطرات ذاتی صنعت نفت ایجاب می‌کند که نظام مدیریت اچ‌اس‌یی به‌طور مداوم ارزیابی شود، گفت: در همین راستا «شرکت نفت و گاز پارس» موفق به تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در فرآیند ممیزی مراقبتی سالانه از سوی شرکت TUV Austria شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به محدودیت‌های برگزاری نشست‌ها با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، فرآیند ممیزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور کارشناسان HSE تهران و منطقه پارس جنوبی و ممیز شرکت TUV Austria شهریورماه امسال انجام شد و مستندهای درخواستی در اختیار ممیز قرار گرفت که با توجه به نبود هیچ‌گونه عدم انطباق، گواهینامه یادشده تمدید شد.
رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مهم‌ترین عامل این موفقیت را حمایت مدیرعامل و مجموعه معاونت‌ها، مدیران ارشد و همه کارکنان شرکت از مجموعه اچ‌اس‌یی عنوان کرد و خواستار تداوم و ارتقای همکاری‌ها با این اداره همسو با اهداف ترسیم‌شده در خط مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت و گاز پارس ایمنی و محیط زیست نظام مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)



منبع:پیج farid_majale

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قدرت فیل در سرنگون کردن یک درخت (فیلم) حمله وحشتناک فیل خشمگین به خودروی گردشگران (فیلم) بازی بامزه یک بچه فیل با پرنده‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند