Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:30:11 GMT

نماینده مجلس عراق: برخی دل به تقسیم کشور بسته اند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۸۷۶

نماینده مجلس عراق: برخی دل به تقسیم کشور بسته اند

به گزارش ایرنا، «فاضل جابر الفتلاوی» نماینده عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق گفت: یک سری تحرکات داخلی و خارجی وجود دارد که  به سازمان الحشد الشعبی ضربه زده و مانع می شود که این سازمان در عملیات آزادسازی کامل اراضی عراق  مشارکت داشته باشد.

الفتلاوی خواستار "مقابله با این توطئه شد که کسانی که دل به تقسیم عراق در مرحله بعد از داعش بسته اند، آن را در دستور کار خود دارند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با شبکه تلویزیونی «العهد» عراق گفت وگو می کرد، خاطرنشان ساخت: الحشد الشعبی و گروههای مقاومت از این توطئه های پلید به خوبی آگاهند.

پیش از این نیز یک منبع در عشایر عراق از تلاش آمریکا برای ایجاد "اقلیم سنی" در راستای اجرای طرح "تقسیم منطقه‌ای" این کشور خبر داده بود.

پایگاه خبری «المعلومه» عراق به نقل از این منبع عشایری بدون ذکر نام نوشته بود: یک سری نشست‌ها و کنفرانس‌ها زیر نظر آمریکا در استان اربیل در شمال عراق برای تشویق همگان به منظور قبول تشکیل یک اقلیم سنی برگزار شده است.

وی افزود: این نشست و کنفرانس‌ها در قالب سازمان‌های بشردوستانه وابسته به آمریکا تحت عنوان "وحدت ملت" برگزار می‌شود، اما در باطن هدف از آن تقسیم عراق است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش ایالات متحده آمریکا الحشد الشعبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین