Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@16:34:57 GMT

انتقال مدافع ذوب آهن به تراکتور قطعی نیست!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۳۹۴۶

انتقال مدافع ذوب آهن به تراکتور قطعی نیست!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور صبح امروز چهارشنبه در خبری اعلام کرد هادی محمدی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن پس از طی مراحل قانونی و اخذ رضایت‌نامه به جمع شاگردان علیرضا منصوریان در تیم تراکتور پیوست.

این خبر در حالی به صورت رسمی در سایت باشگاه تراکتور منتشر شد که هنوز انتقال محمدی به این تیم قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی محمدی و پیوستنش به تیم تبریزی در صورتی نهایی می‌شود که این بازیکن به تعهداتی که به باشگاه ذوب آهن داده است، عمل کند.

در واقع ذوبی ها تفاهمنامه ای را با محمدی امضا کرده‌اند که طی آن این مدافع باید ظرف یک هفته به تعهداتی که در این تفاهمنامه به آن اشاره شده است، عمل کند در غیر این صورت صدور رضایتنامه برای محمدی صورت نمی‌گیرد و انتقالش به تراکتور نهایی نمی‌شود.

محمدی پیش از این سابقه بازی در تیم تراکتور را دارد و حدود یک فصل هم با علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن کار کرده است.

کد خبر 5053390 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال تراکتور باشگاه تراکتورسازی تبریز هادی محمدی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس هندبال ویروس کرونا محمود فکری بشار رسن تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاقات اخیر باعث شد خمز که در کنفرانس خبری اعلام کرده بود قصد استعفا ندارد، تراکتور را ترک کند. سعید مظفری‌زاده‌، مدیر ورزشی باشگاه تراکتور در مورد برنامه‌های این تیم پس از جدایی خمز گفت: «هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌ای در پیش داریم و فعلا با کادر ایرانی‌مان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. البته محمد نصرتی استعفایی داده بود که هنوز با این استعفا موافقت نشده و صحبتی در موردش نکردیم. با شرایطی هم که پیش آمده قطعا با استعفای او موافقت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: تیم جدید یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

درنتیجه با توجه به اینکه در مقطع حساسی هستیم با کادر ایرانی تمرینات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بدون دردسر و مشکل به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.» وی در مورد گزینه‌های جانشینی خمز و اسامی همچون فرهادمجیدی، محمد ربیعی و مخصوصا یحیی‌ گل‌محمدی گفت: «به‌هیچ‌عنوان هیچ‌یک از این اسامی را تایید نمی‌کنم. برخلاف شایعات، چون ما نمی‌خواستیم با خمز قطع همکاری کنیم با هیچ گزینه‌ای مذاکره نکرده بودیم. وقتی هدف‌مان ادامه همکاری با این مربی بود چرا باید با مربی دیگری وارد مذاکره شویم. اتفاقی که باعث جدایی خمز شد در همین ۴۸ ساعت اخیر رخ داد. پیش از این در جلسه‌ای که با هم داشتیم هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری داشتیم، از این رو برای ادامه هفته برنامه‌ریزی کرده بودیم اما اتفاقاتی افتاد و او ترجیح داد در کنار خانواده‌اش باشد و مجبوریم به نظر او احترام بگذاریم. برای ادامه کار منتظریم تا گروه فنی به باشگاه ملحق شوند و برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنیم. تا قبل از این ۴۸ ساعت ما حتی برنامه تمرینی را هم اعلام کرده بودیم. هدف ما این است که بدون وقفه به کارمان ادامه دهیم؛ چراکه بازی‌های حساسی داریم و نمی‌خواهیم تیم وارد حاشیه شود.»

منبع: همشری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1227301 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت