Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:25:02 GMT

کشتی گیر زنجانی عازم رقابت‌های انتخابی تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۰۴۰

کشتی گیر زنجانی عازم رقابت‌های انتخابی تیم ملی شد

عباس محمدی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کشتی گیر آزادکار شایسته زنجانی، فردا /پنجشنبه یکم آبان ماه/ در خانه کشتی مجموعه ورزی آزادی تهران و در وزن ۶۵ کیلوگرم پای بر تشک مسابقات خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه امیرحسین مقصودی و پیمان بیابانی از تهران، امیر محمد یزدانی و شایان حمزه از مازندران و مرتضی قیاسی از لرستان نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم به این مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده اند، اظهار داشت: نصیری به منظور انتخاب و اعزام به رقابت های جهانی صربستان به مصاف این حریفان قدر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: هرچند این پنج نفر از کشتی گیران مطرح و شاخص این وزن هستند و دارای عناوین جهانی هستند اما نصیری که تجربه حضور در بازی های المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد یک سر و گردن از این کشتی گیران بالاتر است که امید می رود بتواند عنوان قهرمانی را در این مسابقات انتخابی تیم ملی به دست آورد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه این کشتی گیر زنجان به خاطر حضور در رقابت های لیگ و انجام تمرینات منظم و مرتب از آمادگی لازم برخوردار است، گفت: میثم نصیری در دور رفت این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران توانست با نتیجه ۱۳ بر ۵ اکبر حیدری را شکست دهد.

محمدی افزود: رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان طی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه سال جاری در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کشتی زنجان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی زنجان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشتی زنجان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای وزن بعلاوه ۸۴ کیلوگرم تیم استقلال قم در رده سنی بزرگسالان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان فینالیست شد و در جدال بر سر مدال طلا، مهدی گنج زاده از تهران را از پیش رو برداشت و ضمن کسب عنوان قهرمانی، صاحب پیراهن تیم ملی شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی