Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:00:19 GMT

کنایه امیرحسین صادقی به استقلال!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۰۷۰

ساعت 24-مدافع اسبق استقلال از جمله منتقدان این باشگاه است.

 امیرحسین صادقی هم مثل خیلی از استقلالی ها نسبت به وضعیت این باشگاه گلایه دارد. ظاهرا آبی ها نمی خواهند رنگ آرامش را ببینند. صادقی کنایه جالبی به استقلال می زند و می گوید: «باشگاه ما تنها باشگاه جهان است که اول بازیکن می خرد و بعد سرمربی و مدیرعاملش را انتخاب می کند!» البته استقلال در سال های گذشته معمولا پیش از آنکه سرمربی جدید خود را به خدمت بگیرد بازیکنانش را جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین صادقی پس از برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار کرد: هم روی باشگاه و هم روی جواد نکونام فشار می گذارند. دست را پیش می گیرند که پس نیفتند. من مثل مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم بگویم اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم. یعنی دنبال جام می‌گردند؟ وزیر جدید ورزش آمده و دیگر وزیر قدیمی نیست. پرسپولیس تیم خوبی دارد و با انسجام است ولی مدیرعامل آنها می‌گوید نمی‌گذراند ما قهرمان شویم.

وی افزود: اگر VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد. هر بازی یکی دو ایراد داوری برای آنها وجود دارد. سید حسین حسینی را ۳۰۰ میلیون جریمه کردند و او نشان داد دلش برای هوادار می‌تپد. امیدوارم هواداران استقلال تا قهرمانی پشتوانه این تیم باشند.

مدافع سابق استقلال افزود: چند سال است با من درباره حضور در باشگاه استقلال و تیم های پایه صحبت کردند ولی هر سال اتفاقی رخ نمی دهد. اما اگر فرصت باشد تجربیاتم را در اختیار جوان ها می گذارم.

صادقی در خصوص هم‌صحبتی با نکونام گفت: او خیلی تحت فشار است. امیدوارم اتحاد قشنگ‌تری بین خطیر و نکونام باشد. حواس آنها به جراید باشد. از این جراید سیاه بترسند. من نیم خواهم وارد جراید سیاه شوم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • امیرحسین صادقی: داوری‌ها؟ الان همه چیز وایرال می‌شود! / فیلم
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • نکونام تحت فشار است/ استقلال نباید به حاشیه ها توجه کند
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • صادقی: خطیر و نکونام از جراید سیاه بترسند/ VAR نیاید شاید هر هفته اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد+فیلم
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس