Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد رزم روز چهارشنبه در بازدید از حوزه قضایی چگنی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این منطقه اظهار داشت: این شهرستان در زمینه مجازات‌های جایگزین حبس پیشتاز است.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات و دستور صادره به معاونت‌های ستادی دادگستری، جشنواره رای با محوریت مجازات‌های جایگزین حبس در استان برگزار و از قضات موفق در این زمینه تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری لرستان افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی، قضاوت عادلانه منجر به تامین امنیت جامعه، کاهش موجودی پرونده‌ها و مجازات‌های جایگزین حبس در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان قرار دارد.

رزم کاهش جمعیت کیفری را از دیگر اولویت‌های قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: بر اساس یکی از مصوبات سفر امروز، زندانیان شهرستان چگنی غربالگری و محکومین واجد شرایط از ارفاقات قانونی مانند تبدیل و تعلیق مجازات، مراقبت الکترونیکی و مرخصی پایان حبس بهره مند می‌شوند.

رییس شورای قضایی لرستان ضمن تاکید بر محرومیت اراذل و اوباش از ارفاقات قانونی ادامه داد: حمایت از کارخانه ها، سرمایه گذاری و تولید در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و با متعرضان به واحدهای تولیدی و صنعتی به شدت برخورد خواهد شد.

رزم عنوان کرد: برگزاری جلسات ستاد مبارزه با جرایم خاص و شورای حفاظت اراضی ملی و منابع طبیعی چگنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در دستور کار رییس دادگستری این شهرستان قرار گیرد.

وی از روند ابلاغ الکترونیک در چگنی ابراز رضایت کرد و گفت:‌ در این سفر برای احداث ساختمان دادگستری، واحدهای سازمانی، ایجاد واحد ثبتی و پزشکی قانونی شهرستان مصوباتی در نظر گرفته شده است که تا اجرای کامل پیگیری خواهند شد.

برچسب‌ها دادگستری چگنی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری چگنی خرم آباد لرستان دادگستری چگنی خرم آباد لرستان اخبار کنکور مجازات های جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون