Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان با اشاره به اعلام آمادگی برای همکاری با جمعیت هلال احمر گفت: سمن های جوانان در حوزه های آسیب اجتماعی و مواقع بحرانی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای که با حضور جوانان هلال احمر برگزار شد، گفت: کاملا آمادگی همکاری با تشکیلات سازمان های مردم نهاد را داریم به همین جهت در این دوسال گذشته یک شبکه امداد و نجات رسمی ایجاد کردیم تا بتوانیم کاملا هدفمند از ظرفیت سمن های جوانان در مواقع بحران استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندگویان افزود: جوانان ما دوره های آموزشی را با هماهنگی هلال احمر گذراندند و اکنون این شبکه که مرکز آن در اصفهان است کاملا آمادگی دارد در مواقع بحرانی و حتی عادی به کمک مردم بیاید.

او ادامه داد:  ماهیت سمن های جوانان مبنی بر فعالیت داوطلبانه است هرچند که سوابق آن با سازمان جوانان هلال احمر قابل مقایسه نیست اما  با همین بضاعت هم ساختارمند شده است تا به مردم کمک کنند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: مجمع ملی سازمان های مردم نهاد هم در کشور رسمیت پیدا کرده و تبدیل به یک نهاد عمومی مستقل  شده است که خودش به تنهایی می تواند می تواند وارد عمل شود و در این زمینه هم به هلال احمر همکاری کند.

تندگویان گفت: سایر بخش ها هم مانند ستاد ساماندهی امور جوانان آمادگی همکاری با هلال احمر را دارند و می توان از ظرفیت آن به خوبی استفاده کرد.

او با اشاره به فعالیت در حوزه آسیب های اجتماعی افزود: ما علاوه بر بحث امداد و نجات در شبکه آسیب های اجتماعی هم می توانیم فعالیت کنیم و این ظرفیت را داریم.

او بیان کرد: به، طور کلی در معاونت امور جوانان آمادگی هرگونه تقسیم کار در حوزه آسیب های اجتماعی و مواقع بحرانی و عادی داریم و می‌توانیم با هلال احمر همکاری کنیم.

//انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر تندگویان سمن جوانان سمن های جوانان مواقع بحرانی امور جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • آمادگی کامل گیلان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند