Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سید کاظم دلخوش اباتری» در جلسه روز چهارشنبه مجلس و در اخطاری افزود: معمولا رییس مجلس در سخنان خود درباره مشکلات کشور و جلساتی که با مسوولان مربوطه برای حل مشکلات برگزار می کند، به ما نمایندگان  اطلاع می‌دهد، ولی ما نمایندگان در هیچکدام از تصمیم گیری‌های پشت پرده که انجام می‌شود،  مشارکت داده نمی‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  اینکه نماینده مردم این کشور از حقایق پشت پرده بی خبر باشند درست نیست و امیدوارم هیات رئیسه در این زمینه رسیدگی کند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در تذکری آیین نامه‌ای و اخطار بر اساس اصل۷۷،  اصل ۷۸ و اصل سوم قانون اساسی نیز گفت: در اصل ۷۷ گفته شده که عهدنامه‌ها، مقابله نامه‌ها، قراردادها و موافقنامه‌های بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و اصل ۷۸ می‌گوید هر گونه تغییر در خطوط مرزی ممنوع است مگر در اصلاح جدید که آن هم باید به تصویب چهار پنجم نمایندگان مجلس برسد.

اباتری ادامه داد: این در حالی است که مجلس در جریان تقسیمات دریا خزر نبود که باید بررسی شود و همچنین از قراردادهایی که با کشور چین امضاء می‌شود، مجلس هیچگونه اطلاعی ندارد.

وی با بیان اینکه به رغم فعالیت ستاد ملی کرونا، مشکلات حول این بیماری روز به روز در حال افزایش است، گفت: قراربود در جلسه غیرعلنی درباره رعایت مسائل بهداشتی، ماسک، مشکلاتی که در موضوع کرونا وجود دارد، بحث شود ولی هنوز در این باره کاری انجام نشده است.

عباس گودرزی نماینده مردم بجنورد نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی در تذکری همراه با در خواست از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: باید بین نیروهای طرحی که در زمان کرونا به کشور خدمت کردند با افرادی که قبل و بعد از کرونا در بیمارستان‌ها ومراکز درمانی فعالیت می کنند، تفاوتی وجود داشته باشد.

وی با در خواستی مبنی بر اینکه نیروهای قراردادی وشرکتی جذب شوند، تصریح کرد: خواست نمایندگان است که این افراد تبدیل وضعیت شوند. همچنین با توجه به تجمیع نیروهای آماده به خدمت در بروجرد از جمله نهضتی‌ها که مشمول قانون استخدام می‌شوند، باید نیروهای غیربومی از شهرستان بروجرد به مناطق خود منتقل شوند. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بروجرد سید کاظم دل خوش اباتری چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بروجرد چین مجلس شورای اسلامی بروجرد چین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نمایندگان از هرگونه دخالت در استخدام‌های سفارشی و هم چنین دخالت در موضوع عزل و نصب ها اجتناب کنند و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.

منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی استان اردبیل، ۲۵ فروردین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی دیدار و گفتگو کرده و بر وحدت، همکاری و تعامل تاکید کردند.

آیت الله عاملی، در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت اراده جمعی نمایندگان برای حل مشکلات تمام نقاط استان ضمن ارائه رهنمودهایی به نمایندگان جدید مردم اظهار کرد: اولویت اول نمایندگان محترم بایستی ارائه راهکارهای علمی و کارشناسی شده برای حل مشکلات اصلی کشور باشد.

وی افزود: مصراً می‌خواهیم تمرکز دقیقی برای ارائه راه حل در راستای حل بن بست های احتمالی آینده در سطح کلان کشور داشته باشید و در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید.

آیت الله عاملی تصریح کرد: نمایندگان بایستی از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق بین مناطق استان می شود خودداری کرده و منافع ملی را در طرح مشکلات رعایت کنند. توصیه اکید می کنم که آقایان حتماً مشاورین زبده اقتصادی داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ضمن اشاره بر ضرورت توجه نمایندگان بر مسائل فرهنگی، بر همت جمعی برای پیگیری مقدمات ساخت فیلم شاه اسماعیل صفوی تاکید کرد.

آیت الله عاملی گفت: برای اینکه ارزش افزوده در کشور به صورت ملی تقسیم شود و نه استانی، اهتمام کامل داشته باشید.توزیع ارزش افزوده به صورت استانی مصداق بارز بی‌عدالتی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه جهت مراجعه به مسئولین رده اول کشور به همراه نمایندگان جهت حل مشکلات مناطق مختلف استان اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: اینجانب تمام توان و ظرفیت خود را به همراه شما برای حل مشکلات مناطق مختلف استان به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید
  • نمایندگان مجلس در همه مسائل جاری کشور حق اظهار نظر دارند