Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فولاد مبارکه سپاهان در حالی امروز در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان بازی خواهد کرد که ۸ نفر از اعضای تیمش به دلیل مثبت شدن تست کرونا به خانه بازگشته اند.

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ برتر هندبال زنان ازدوشنبه ۲۸ مهر استارت خورد. از همه نفرات حاضر در تیم‌ها بعد از ورود به تهران تست pcr گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید که در اولین باری که تست گرفته شده است ۴ بازیکن و سه نفر از اعضای کادر فنی مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند. البته آنها تا جواب تست آماده شود حدود یک روز در کنار سایر هم تیمی‌ها حضور داشتند و بعد قبل از بازی روز نخست به اصفهان بازگشتند.

اعضای این تیم مجددا شب گذشته تست دادند که یک نفر دیگر هم تستش مثبت شد و به اصفهان بازگشت. البته این بازیکن در روز نخست مسابقات مقابل تیم اشتادسازه به میدان رفته بود.

روز گذشته نیز سرمربی تیم ذوب آهن از مثبت شدن تست ۶ نفر از اعضای تیمش سخن گفته بود.  

زهره دیانی سرپرست تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد مثبت شدن تست برخی از بازیکنانش اظهار کرد: ما از اصفهان که آمدیم مشکلی نبود. روز بعد از اینکه رسیدیم در فدراسیون تست دادیم و جواب آ روز بعد اعلام شد. تست ۴ بازیکن و سه نفر از اعضای کادر فنی مثبت شد که ما بلافاصله اتاق آن‌ها را جدا کردیم و صبح روز بعد با اتوبوس به اصفهان فرستادیم.

وی در ادامه گفت: در این شرایط استرس و نگرانی در تیم بالا رفت و این‌ها روی بازی نخست تیم ما با اشتادسازه تاثیر گذاشت. از میان ۴ بازیکنی که تستشان مثبت شد ۳ نفر جزو ارنج اصلی تیم ما بودند و آن‌ها را از بازی اول نداشتیم. نمی‌دانم چرا جواب تست بازیکنانم مثبت شد. این تست را از همه تیم‌ها گرفتند.

سرپرست تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در ادامه گفت: ما صبح شنبه تست دادیم ولی جواب آن را یکشنبه شب گرفتیم. ما تا آن لحظه هم نمی‌دانستیم که بازیکنان یا کادرمان مشکلی دارند. هیچ علائمی هم نداشتند. البته ما همان شب آن‌ها را قرنطینه کردیم و هماهنگ کردیم که باشگاه اتوبوس بفرستد و آن‌ها را به اصفهان اعزام کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از مثبت شدن تست آن افراد آیا از سایر نفرات تیم تست مجدد گرفته شد گفت: بله. یک تست دیگر دیشب دادیم و تست تنها یک نفر مثبت شد. این بازیکن روز نخست هم در در ترکیب تیم بود و بازی کرد، چون تستش در روز نخست منفی شده بود. اکنون درخواست کردیم که او به اصفهان برگردد. سایر افراد خداراشکر خوب بودند. امروز هم یک بازی داریم که مقابل کربنات سدیم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال لیگ برتر هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان مثبت شدن تست نفر از اعضای روز نخست مثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهانی‌ها به مصاحبه مدیر تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، روزگذشته رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان طی مصاحبه‌ای به میزبانی تراکتوری‌ها در بازی برگشت سال گذشته انتقاد وارد کرد و از مسئولان سازمان لیگ خواست به صورت جدی اتفاقات این مسابقه را رصد کنند. فتاحی همچنین به لیزرپراکنی در بازی برگشت فصل گذشته ایراد گرفت و خواستار برگزاری بازی با سیستم کمک داور ویدئویی شد.

این حرف‌های رضا فتاحی پس از چند ساعت با واکنش تراکتوری‌ها مواجه شد و سعید مظفری مدیر تراکتورانتقادات وارد شده را رد کرد و بر میزبانی خوب باشگاه تبریزی تاکید کرد و البته مظفری در این مصاحبه به سپاهان هم بابت نتیجه نگرفتن کنایه زده است.

پس از اظهانظری که مظفری داشت، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان بار دیگر پاسخ تراکتوری‌ها را با انتشار یک استوری داده و درخواست رضا فتاحی برای نظارت بیشتر بر جزئیات و حواشی این مسابقه حساس را تکرار کرده است.

گفتنی است اولین دیدار لیگ برتر در سال جدید مسابقه تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام است که نتیجه آن می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت لیگ بیست و سوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهانی‌ها به مصاحبه مدیر تراکتور
  • تراکتور- سپاهان؛ گذراندن تعطیلات با جنگ!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور