Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست منطقه آسیای مرکزی، عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا (AVC) باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، اجلاس مناطق کنفدراسیون والیبال آسیا، امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین برگزار شد که وبینار منطقه آسیای مرکزی به ریاست ریتا سوبوو از اندونزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، نمایندگان ۱۴ کشور آسیای مرکزی حضور داشتند که از ایران نیز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و مریم حسابی سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون، از جمله شرکت‌کنندگان در این وبینار بودند. داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ارائه و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را نیز تشریح کرد.   سپس رای‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون والیبال ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد. یرمک از قزاقستان و عتیق‌الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.   نمایندگان کشورهای ایران، ازبکستان، پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، سریلانکا، قرقیزستان، بنگلادش، قزاقستان، بوتان، افغانستان، مالدیو، نپال و هند در این نشست شرکت کردند. هیتِش از اعضای دپارتمان فدراسیون جهانی والیبال نیز در این نشست حضور داشت و از راهکارهای کمک FIVB به رشد و توسعه والیبال مناطق مختلف کنفدراسیون آسیا سخن گفت.   در این جلسه، تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون جهانی و نیز نمایندگان شرکت لومی برای برگزاری رای‌گیری الکترونیکی، حضور داشتند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون والیبال منطقه آسیای مرکزی کنفدراسیون آسیا هیات رئیسه منطقه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا