Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نیکوکار چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده شادروان محمدهادی حجازی با پیوستن به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" یک دستگاه ترازوی ویلچرکش به مبلغ ۱۵۴ میلیون ریال خریداری و به بخش دیالیز مرکز آموزشی-درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کردند.

وی ادامه داد: اهمیت و استفاده این دستگاه، تسهیل در فرایند وزن‌کشی بیماران بدحال دیالیزی است که به بخش دیالیز بیمارستان استاد مطهری مراجعه می‌کنند و می‌باست وزن بیمار، قبل و بعد از انجام دیالیز محاسبه و ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکوکار گفت: همچنین دیگر خیر سلامت حاج سعید پرندآور نیز با پیوستن به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" یک دستگاه آزمایشگاهی الایزا به مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال خریداری و به مرکز آموزشی_درمانی استاد مطهری جهرم اهدا کرد.

وی اظهار کرد: اهمیت این دستگاه در توان انجام آزمایش‌های تخصصی هورمونی، تیروئید و ایمن شناسی با دقت بالاست که روزانه حداقل ۷۰ نفر از بیماران،برای آزمایش های فوق به کلینیک بیمارستان استاد مطهری مراجعه می‌کنند.

رئیس دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: از مردم و نیک‌اندیشان دعوت می‌شود به پویش "هر نفر یک خیر سلامت" بپیوندند و نذر و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار افزود: نیک‌اندیشان می‌توانند هدایا و کمک‌های مردمی خود را به شماره حساب:۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ در بانک رفاه واریز کنند یا با دفتر امور سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه به شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷تماس بگیرند. 

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی آزمایشگاه آنلاین جهرم بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی آزمایشگاه آنلاین جهرم بهداشت و سلامت دانشگاه های علوم پزشکی آزمایشگاه آنلاین جهرم بهداشت و سلامت اخبار کنکور استاد مطهری خیر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، رضا منصوری صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: همایش بزرگ سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی در روزهای ۱۳ و۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این دو روز همه ی نیروهای امداد و درمان و بهداشتی در حالت آماده باش هستند و پیش بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت نمایند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم کیفیت برگزاری مراسم را هر سال بهتر نمائیم، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم را به شرکت کنندگان در این همایش دارد و پست‌های امدادی طی مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد.

منصوری خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های سیار نیز این همایش باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر 6080548

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • هربار بیمارستان، ما را مؤاخذه می‌کند آرزوی مرگ می‌کنیم/ ضرورت حمایت از زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی