Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:25:31 GMT

مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۵۸۷

مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید

مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح برق امید با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
این مراسم با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، محمد حسن متولی زاده  مدیرعامل توانیر، همایون حائری معاونت برق و انرژی وزارت نیرو و کلیه مدیران عامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران روابط عمومی شرکت های توزیع برق کشور، به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو در خصوص آغاز طرح برق امید تصریح کرد: هدف اصلی طرف برق امید، اصلاح الگوی مصرف است و وزارت نیرو بنا دارد که در ابعاد مختلف وضعیت مصرف انرژی را به سمت بهتر شدن سوق دهد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این بخش هایی که باید به سمت اصلاح حرکت کند، بخش خانگی است و از آنجایی که عمدتا تمام بخش ها، روز خود را از خانه شروع می کنند، هر اصلاحی در مصرف آب و برق از واحد خانواده می تواند موجب تاثیر سایر بخش ها از این اصلاح شود.
وی افزود: با اجرای این طرح، از طریق تشویق مشترکان خانگی کم مصرف، در تلاشیم که با پایه ریزی فرهنگ صحیح مصرف برق، مشترکان خوش مصرف و پرمصرف  را به گروه های پایین تر هدایت کنیم .
به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در ادامه رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر با ارائه گزارش مشترکان برق ابراز داشت: : بر آوردی که همکاران من از عملکرد مشترکان داشتند، از حدود 29 میلیون مشترک خانگی 8.4 میلیون مشترک در مناطق مختلف کشور جزو دسته کم مصرف ها هستند و تا زمانی که به حد مشخص و تعریف شده پایبند باشند، قبض صادر شده برای آن ها صفر خواهد بود.
در بخشی از این جلسه علیرضا علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و عضو کمیته راهبری طرح برق امید در کشور به ارائه گزارش پرداخته و اشاره کرد: این شرکت مذاکرات لازم را با مسئولین استانی ، مدیران فرهنگی و خبرنگاران به منظور معرفی طرح یاد شده برگزار کرده و در جهت ارائه تسهیلات به مشترکین پر مصرف به منظور خرید تجهیزات با راندمان بالا و نصب پنل های خورشیدی جلسات متعددی را با نمایندگان بانک های عامل ترتیب داده است.
در پایان علیزاده تاکید کرد: اطلاع رسانی گسترده ای به منظور آگاهی مردم از طرح برق امید توسط روابط عمومی این شرکت از طریق پوشش خبری ، اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر های محیطی، همزمان با سراسر کشور انجام شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزير نيرو ويديو کنفرانسي طرح برق امید وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • قطعی گاز در ارومیه
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند