Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: اعلام تعطیلی ادارات تهران بر عهده ستاد ملی کرونا است.

جمشید انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مرجع تصمیم گیری درباره تعطیلی ادارات تهران تاکید کرد: اعلام تعطیلی هیچ ارتباطی به سازمان اداری استخدامی ندارد، بلکه مرتبط به ستاد ملی کرونا است و اگر ستاد مقابله با کرونا تهران پیشنهادات خود را به ستاد ملی بدهد، این موضوع در آن ستاد بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراهم بودن امکان دورکاری کارکنان ادارات خاطر نشان کرد: در دولت مصوبه‌ای در زمینه شرایط دورکاری کارکنان دولت وجود داشت که پس از شیوع کرونا اصلاحاتی در آن انجام و به دستگاه ها ابلاغ شد. تنها شرطی که در این مصوبه وجود دارد، فراهم بودن زیرساخت انجام دورکاری در دستگاه مربوطه است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره مرجع تشخیص وجود زیرساخت دورکاری در دستگاه‌ها نیز گفت: در هر وزارتخانه و نه در ادارات کل، کمیته ای در این زمینه تشکیل شده است و دستگاه‌های تابعه‌ی هر وزارتخانه بر اساس سیاست‌های ابلاغی کمیته مربوطه عمل می‌کند.

انصاری اظهار کرد: برخی تصمیمی که در فروردین اتخاذ شد و بر اساس آن حضور یک سوم کارکنان کاهش یافت را با دور کاری اشتباه می‌گیرند. در فروردین ماه صحبتی از دورکاری نبود بلکه ستاد ملی کرونا اعلام کرد که تعطیل شوند و خود این ستاد نیز درباره پایان آن تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس در حاشیه جلسه دولت دورکاری حداکثری سفر ممنوع ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند

زهرا پناهی‌روا در مراسم گرامیداشت شهدا خطاب به برادران، فرزندان و خواهران شهدا اظهار کرد: امروز به یاد شهدای شما دور هم جمع شده‌ایم تا قهرمانی‌ها و حماسه‌های آن‌ها را پاس بداریم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما مفتخر هستیم که در هفته بزرگداشت شهدا اعلام کنیم که فرزندان شهدا اکنون در مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند. کسانی که در مدارس شاهد درس خوانده‌اند اکنون عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند. از معاونان رییس‌جمهور تا نمایندگان مجلس.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با بیان اینکه ما در اداره کل شاهد و ایثارگران به‌دنبال تحول‌آفرینی هستیم تا در راستای اجرای سند تحول بنیادین قدم برداریم، گفت: به همین خاطر تدوین یک سند راهبردی برنامه‌ها و پیش‌نویس سند مدارس شاهد در دست تدوین است تا مدارس شاهد را به جایی برسانیم که الگوی مدارس کشورهای اسلامی شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی مناطق گردشگری باغملک در استان خوزستان
  • تعطیلی مناطق گردشگری باغملک
  • نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نسبت به منکرات حساس باشیم
  • دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند 
  • فعالیت معادن در بردسکن آمار بیکاری را کاهش داده است
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های بوشهر برای پذیرش مهمانان نوروزی