Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران بیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از امحای بیش از ۲۷۰۰ تن انواع مواد مخدر و روانگردان‌ در هفته ناجا خبر داد.

احمد مظفری صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه طی ۶ ماه امسال بیش از سه تن انواع مواد مخدر در استان مازندران کشف شده است، از امحای بیش از ۲۷۰۰ تن انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها به مناسبت هفته ناجا در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه امحای انواع مواد مخدر پنجشنبه هفته جاری در قائمشهر برگزار می‌شود، از تلاش‌های ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشف موادمخدر و برخورد با خرده فروشان در استان تقدیر کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با عنوان اینکه کشف مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالایی داشته است، ادامه داد: برای مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن باید همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان مازندران هفته ناجا مواد مخدر تن انواع مواد مخدر مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازرسان واحد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور و واحد نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه نماینده اتحادیه عطاران و سقط فروشان، در بازرسی روزانه از یک عطاری مقادیر قابل توجهی داروی مخدر کشف و ضبط کردند.

اقلام کشف شده شامل ۱۸۰۰ عدد داروی مخدر متادون و بوپرونورفین، ۴۵۰۰ عدد داروی چاقی و لاغری قاچاق، ۳۲۰ عدد قرص ترامادول خارج از شبکه رسمی توزیع و ۵۲ عدد داروی دست ساز تقلبی بود که تمام اقلام جمع آوری و به محل معاونت غذا و دارو منتقل شد تا پرونده تخلف پس از بررسی‌های لازم به مراجع قضائی ارسال گردد.

سازمان غذا و دارو به شهروندان توصیه اکید دارد که از تهیه هرگونه اقلام دارویی و مکمل خارج از داروخانه‌ها خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، آن را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • انواع داروی مخدر از یک عطاری کشف و ضبط شد