Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 30 مهر) در جلسه علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: مسئله اصلی و اساسی روز همه آحاد جامعه گرانی‌های سرسام آور و غیرقابل تحمل و بی توجهی دولت به مشکل اساسی مردم است.

وی با اشاره به شعار تبلیغاتی حسن روحانی در ایام تبلیغات دوره دوم ریاست جمهوری افزود: او می‌گفت که شب می خوابیم و صبح بیدار می شویم و افزایش قیمت‌ها را می‌بینیم در حالی که امروز این شعار به جای شب تا صبح به ساعت کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم ماکو در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور در میان مردم و متن جامعه حضور ندارد و در قرنطینه کامل از مسائل و آلام مردم بی اطلاع است.

وی اظهار داشت: به واسطه همه مشکلات معیشتی موجود و بی تفاوتی رئیس جمهور، افراد زیادی به ما نمایندگان فشار می آورند و انتظار دارند رئیس جمهور استیضاح شود در حالی که نباید با بی اعتنایی و بی تفاوتی دولت، مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.

علیپور خاطرنشان کرد:‌ معتقدم دولت باید تا آخرین روز پاسخگو باشد و اجازه هیچگونه بهانه جویی داده نشود و مجلس نیز باید نقش نظارتی خود را با قاطعیت هر چه تمام تر ایفا کند تا فردا روحانی مدعی نباشند اجازه ندادند کار کند و همه تبعات کم کاری و ضعف خود را به گردن دیگران بیاندازد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور هیچ عذر و بهانه‌ای اعم از تحریم‌های ظالمانه و غیر برای شرایط موجود قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی مجلس شورای اسلامی مجلس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با  اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان   گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح  و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند