Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام اظهار کرد: در زندگی، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

وی به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال اگر در یک چهار راه یک ساعت پلیس و چراغ راهنمایی وجود نداشته باشد، شهر به چالش کشیده می‌شود و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بیان کرد: در بحث امنیت استان با توجه به اینکه مرز گسترده‌ای داریم به راحتی توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بدون هیچ گونه ناامنی حراست می‌شود و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند.

اجرای موفق طرح ناظر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل الله است که این مصداق به خوبی در نیروی انتظامی مشهود است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کرده و عرصه را بر هنجارشکنان تنگ کنند.

وی به اجرای موفق طرح ناظر اشاره کرد و گفت: طرح ناظر یک طرح موفق و تاثیرگذار در جامعه بوده است.

حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد موفق پلیس ایلام در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۶۵ درصد تردد زائران از مرز مهران بود با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و تلاش جهادی و شبانه روزی این نیرو، سیل جمعیت زائران حسینی (ع) مدیریت شد و هیچ‌گونه مشکل انتظامی و امنیتی در منطقه به وجود نیامد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام عملکرد و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام را تشریح کرد.

کد خبر 5053460

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری الله نور کریمی تبار ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه نیروی انتظامی مشهد هفته ناجا اشاره کرد و گفت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"، گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح نمود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

براین اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداریِ توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت