Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:29:09 GMT

۳ سارق حرفه‌ای منازل در میاندوآب دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۶۹۵

۳ سارق حرفه‌ای منازل در میاندوآب دستگیر شدند

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۲ فقره سرقت وسایل منزل و طلا اعتراف کردند که اقلام سرقتی از جمله وسایل منزل، مقداری طلا و وجه نقد از مخفیگاه آنها کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی اقلام سرقتی ۲۵ میلیارد ریال است، اظهار داشت: مالباختگان نیز شناسایی و اموال سرقت شده از آنان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: متهمان نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

سرهنگ شیخ‌نژاد بیان کرد: طی ۱۰ روز پیش نیز سه سارق حرفه‌ای دیگر در این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز وسایل منزل و طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی اظهار داشت: توجه نکردن به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در منازل زمینه‌ساز بروز سرقت‌ها بوده و باید شهروندان در پیشگیری از آن به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

میاندوآب بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها امنیت انتظامی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امنیت انتظامی میاندوآب امنیت انتظامی میاندوآب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد