Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: پروژه پردیس سینمایی امید با مشارکت شهرداری و در پارک خانواده این شهرستان احداث می‌شود.

جوانبخت افزود: این سینما دارای یک طبقه و ۳ سالن است و برای احداث آن مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سازمان سینمایی کشور ۷۰۹ میلیون تومان کمک بلاعوض به شهرداری این شهرستان اعطا می‌کند و علاوه بر آن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط سازمان شهرداری‌های کشور نیز به شهرداری داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

بررسی وضعیت ساخت سالن‌ سینما و تئاتر در مرکز شهر تهران/ چهل فیلمنامه در نوبت دریافت مجوز ساخت

آغاز احداث پردیس سینمایی در سقز

اجرای عملیات احداث سینما استقلال سقز همزمان با دهه فجر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد همچنین از زود بازده بودن این پروژه خبر داد و تصریح کرد: روند بهره برداری از این پروژه در زمان مناسب طی می‌شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری احداث سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

رضا حیدری  افزود: برای تقویت زیرساختهای گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و غیره  ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاههای مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاههای مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳