Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فتح الله شعبانی با اعلام این خبر گفت: در این نوبت ۲۴ هزار نفر از مشمولان وام ۱۰ میلیون تومانی خود را دریافت می کنند.

شعبانی یادآور شد: نوبت ششم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری برای ۲۴ هزار نفر اوایل مهرماه امسال پرداخت شده بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری به مبلغ ۱۰ میلیون تومان، با کارمزد سالانه ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۸ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۲۹ پرداخت حقوق بازنشستگان با افزایش‌های جدید مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت می‌شود/ پرداخت ۳.۵میلیارد تومان پاداش بازنشستگان سال‌۹۸ بهبود شاخص‌های کلان اقتصاد ایران در سال۱۴۰۰/ رشد ۱.۵درصدی اقتصاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی حقوق بازنشستگی وام بازنشستگی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟

سه داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود مصوبه فدراسیون فوتبال هنوز پاداش خود را دریافت نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در روز 28 اسفند ماه سال 1401 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای درباره تکریم داوران ایرانی حاضر در جام جهانی داشت و برای سه داور ایرانی پاداشی در نظر گرفت. بر این اساس قرار بود علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هر کدام برابر با معادل ارزش ریالی 10 سکه پاداش دریافت کنند، اما این پرداخت عملی نشد.

بعد از تأخیر در این پرداخت و پیگیری سه عضو تیم داوری، همزمان با روز اعزام تیم ملی بانوان ایران به مسابقات جام جهانی استرالیا در روز 29 مهر 1402 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نشستی تشکیل داد و در کنار موضوعات دیگر مجدداً مصوب کرد که پاداش مذکور پرداخت شود. با این وجود تاکنون چنین مبلغی پرداخت نشده است.

این موارد در حالی رقم می‌خورد که قیمت سکه در حال افزایش است و هر چقدر در این پرداخت تأخیر ایجاد شود، فدراسیون برای اجرای تعهد خود کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود