Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه قدس نزاسا در منطقه سیستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: دقایقی قبل با حضور سردار کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه، ‏برخی از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در منطقه سیستان افتتاح و کلنگ ‏احداث تعدادی دیگر نیز برزمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اعتبار اختصاص یافته در اجرای این پروژه ها 145 میلیارد ریال بوده که برای زدودن محرومیت از چهره منطقه در نظر گرفته شده است.

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش استان 22 منطقه انتخاب شد تا با استفاده از ظرفیت خیرین اقدام به ساخت کلاس درس و مدرسه در مناطق مورد نظر آغاز شود.

وی افزود: احداث ۹۶ استخر خاکی 600 متر مکعبی پرورش ماهی برای مردم ولایتمدار سیستان یکی دیگر از طرح هایی است که منجر به بهبود معیشت و اشتغال خواهد شد.
 
  این مقام مسئول ساخت سرویس بهداشتی در دو شهر از این منطقه را اقدام دیگری برشمرد وگفت: بالغ بر ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی برنامه‌ریزی و تا سه ماه آینده به صورت کامل آماده واگذاری است.

جعفری خاطر نشان کرد: افتتاح یک مسجد در منطقه سیستان به صورت نمادین از مجموع ۱۴ مسجدی که هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان است، یکی دیگر از اقدامات بود که این امر بیانگر نگاه ویژه رهبر انقلاب به منطقه سیستان و بلوچستان(تشیع و تسنن) می باشد.
 
وی تصریح کرد: با این روند و نگاه ویژه ای که نیروی زمینی و قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان دارند پروژه‌های بسیار خوبی در این منطقه رقم خواهد خورد که برخی از آنها افتتاح شده و تلاش بر این است تا پایان سال مابقی آنها تقدیم مردم استان شود.

معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه گفت: بهبود معیشت و ایجاد اشتغال کوچک، فصلی و دائمی جزء مهمترین اولویت های قرارگاه منطقه ای قدس سپاه در این خطه از کشور است که در کنار آن، تعمیر و مرمت انبیه مساجد، مدارس و سایر مکان ها نیز در دستور کار قرار دارد.
 
  جعفری افزود: برای رفع محرومیت و آبادانی منطقه کمک به کارهای عام‌المنفعه در زمینه آبرسانی، کشاورزی، شیلات و ... با همکاری و تعاملی که با مجموعه دستگاه های دولتی در سیستان وبلوچستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: منطقه سیستان قرارگاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر خوزستان گفت: طبق نامه ۵٠ امیرالمومنین امام علی (ع) خطاب به فرماندهان سپاهشان، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند

 حجت الاسلام رضایی گ با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.

وی تاکید کرد: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ادامه داد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت. 

وی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته است

سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، بیان نمود: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود