Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد مهدیخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد جرایم اینترنتی در شهرستان بر لزوم افزایش آگاهی و اطلاعات مردم در این زمینه و دقت در خریدهای اینترنتی تاکید کرد.

وی با تبریک هفته ناجا که شعار امسال آن "باهم برای امنیت و سلامت" است، اظهار داشت: فرصت ارزشمند خدمت خالصانه به مردم در حوزه امنیت موهبتی الهی است که آن را غنیمت می شماریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی  با اشاره به اینکه رفتار مقتدرانه با هنجارشکنان موجب بالا رفتن حس امنیت و آرامش در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: این مهم از معیارهای اصلی ناجا است و رفتار پلیس باید طوری باشد که مردم احساس امنیت و آرامش را پر رنگ تر ببینند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر درباره اقدامات انجام شده توسط بخش های تخصصی ناجا، یادآور شد: با توجه به اینکه موضوع سرقت از جمله عوامل مهم سلب آرامش مردم است با آموزش تخصصی و حضور حداکثری در ساعات پیک سرقت در محلات مختلف شهر مجرمین و سارقان را دستگیر و به مراجع قانونی سپرده ایم و آمارهای این حوزه در شهرستان موجب رضایتمندی و بازگشت امید به آسیب دیدگان از سارقان شده است.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم ناجا برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر است که طی یک طرح ضربتی در این شهرستان شروع شده و تا پاک سازی کامل شهر ادامه خواهد داشت.

مهدیخانی با بیان اینکه پیشگیری از سرقت ها و آموزش همگانی برای مردم در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام است ، افزود: در این آموزش ها برخی موارد امنیتی و ایمنی اولیه را که به طور معمول عموم مردم در جریان این موضوعات نیستند به صورت ویژه مورد توجه شهروندان قرار می دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت سلامت و معیشت مردم خدمات نیروی انتظامی نسبت به زمان مشابه سال قبل ۲برابر شد که نمونه ای از این خدمات نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی و مایحتاج اولیه، پیشگیری از تجمع مراسم جشن ها و عزاداری ها، کشف احتکار انواع کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان، 6 هزار و ۵۰ مورد بازدید در طرح مشترک با اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت با محوریت فرمانداری و شبکه بهداشت بوده است.

برچسب‌ها ابهر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر هفته ناجا پلیس فتا ابهر هفته ناجا پلیس فتا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • زنگ سلامت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مُهر نواخته شد
  • سپاه صادق
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور