Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گزارش زیر گفت‌وگو با علیرضا فغانی درباره ماجراهای اخیر پیرامونش را می‌خوانید.

به گزارش شریان نیوز،نام علیرضا فغانی وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد. در چند وقت گذشته، کم و بیش شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شد. انگار بعضی‌ها در داخل فدراسیون دوست نداشتند افتخار داوری ایران، به دلیل کوچ به استرالیا، جایی در فهرست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی جلسه‌ای برگزار شد و حرف‌هایی علیه فغانی زدند، اما در نهایت همان شد که باید می‌شد.

 

 

نام این داور وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد، ولی این‌که بتواند در لیگ قهرمانان پیش‌رو قضاوت کند یا نه، موضوع دیگری است. او خودش می‌گوید شانس زیادی برای قضاوت ندارد. فغانی همچنین توضیحاتی درباره غیبت اولیه نام ۴ داور ایرانی در فهرست داوران لیگ قهرمانان برای قضاوت در شرق آسیا داد که جالب بود.

آقای فغانی اسم‌تان وارد فهرست داوران بین‌المللی ایران شد.
عجیب است که نامم در فهرست داوران ایرانی است؟!

نه عجیب که نیست، ولی بعضی‌ها...
انشاا... هر چه در آینده پیش آید.

برسیم به موضوع اخیر داوری که جنجال‌ساز شد. گفتند در فهرست اولیه داوران برای قضاوت لیگ قهرمانان در شرق آسیا، ایرانی‌ها حذف شده‌اند، ولی در نهایت نام شما و موعود بنیادی‌فر به عنوان داور، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی وارد فهرست شد.
ببینید متاسفانه ما نسبت به همه چیز خیلی دیر عکس‌العمل نشان می‌دهیم. این را بگویم که با اعتراض و این حرف‌ها هم نمی‌شود کار را پیش برد، چون فکر می‌کنیم اگر اعتراض کنیم همه چیز درست می‌شود. فهرست داوران دو سه هفته پیش تائید و ابلاغ شد که چه داورانی به مسابقات بروند. ۱۵ اکتبر دو ابلاغیه جداگانه برای یکسری کشور‌ها صورت گرفت. برای کشور‌های ایران، سوریه و لبنان ابلاغ جداگانه داشتند.

یعنی می‌خواهید بگویید در فهرستی که به کشور‌های دیگر دادند اسم داوران ایرانی نبود و ما اشتباه کردیم؟

بله، در فهرستی که برای آن‌ها رفته بود اسم داوران ایرانی نبود. داوران شرق، بچه‌های ما را در جریان گذاشتند و پیگیر بودند که داوران ما هم در مسابقات باشند. فهرست را فرستادند که شما حذف شده‌اید منتها آن‌ها از ایمیلی که به فدراسیون فوتبال آمده بود خبر نداشتند و آن را ندیده بودند. این مساله باعث می‌شود تا آقای غیاثی مطلبی منتشر و گلایه کنند که چرا داوران ما خط خورده‌اند. بعد همه متوجه می‌شوند که ابلاغ جداگانه برای ما آمده است.

آخر گفته شد اعتراض فدراسیون عامل ورود داوران به فهرست بود.
من این را نمی‌دانم، ولی می‌دانم که در ابلاغیه‌ای که به فدراسیون رفته اسم داوران ایرانی بوده است.

الان شما و آقای بنیادی‌فر جزو داوران وسط هستید. خود شما چقدر شانس قضاوت دارید؟
راستش من شانس کمی برای قضاوت در رقابت‌های لیگ قهرمانان شرق آسیا دارم. به این دلیل که در استرالیا زندگی می‌کنم، سه تیم از این کشور در سه گروه از رقابت‌ها حضور دارند. به همین دلیل نهایتا به من یک قضاوت در یکی از گروه‌ها برسد. موعود بنیادی‌فر و همین‌طور دو کمک‎ها یعنی آقایان منصوری و ابوالفضلی شانس خوبی برای قضاوت مسابقات دارند. امیدوارم شرایط برای داوران ما در مسابقات خیلی خوب پیش برود.

منبع: شریان

کلیدواژه: داوران ایرانی لیگ قهرمانان فهرست داوران برای قضاوت وارد فهرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حبیب احمدزاده، حسین تراب‌نژاد، فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی و داریوش یاری از سینماگران باسابقه در زمینه نگارش فیلمنامه، آثار رسیده  به بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را داوری خواهند کرد.

در مرحله نخست پس از گزینش فیلمنامه‌ها از میان ۱۲۰ اثر رسیده، ۴۰ فیلمنامه انتخاب شد و داوران درنهایت به بررسی این آثار می‌پردازند.

آشنایی با پیشینه داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی:

حبیب احمدزاده متولد آبادان است و در زمینه رمان‌نویسی، مستندسازی، کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و تحقیق فعالیت می‌کند. «شطرنج با ماشین قیامت» از کتاب‌های پرمخاطب اوست. او سابقه همکاری با سینماگرانی، چون ابراهیم حاتمی‌کیا، خسرو سینایی و کیومرث پوراحمد را در کارنامه دارد.

حسین تراب‌نژاد، فیلمنامه‌نویس سابقه حضور در پروژه‌هایی همچون «آبادان یازده ۶۰»، «خانه امن»، «ماجرای نیمروز ۲: رد خون»، «دارکوب»، «گیله‌وا»، «فوق سری»، «دختر گمشده»، «خسوف»، «بیدارباش» و «شوق پرواز» را دارد.

فرهاد توحیدی از سینماگران فعال در حوزه فیلمنامه‌نویسی است که سال‌های فعالیت سینمایی خود را با نگارش آثار متعدد پشت سر گذاشته است؛ از «مرد عوضی» و «گاهی به آسمان نگاه کن» تا «پاداش سکوت» و «پرونده هاوانا» و همچنین فیلمنامه‌های دیگری ازجمله «امکان مینا» و «بدون قرار قبلی». توحیدی مدرس فیلمنامه نیز هست.

فریدون جیرانی کارگردان و فیلمنامه‌نویس حدود ۲۴ فیلمنامه نوشته و ۱۵ فیلم کارگردانی کرده است. ازجمله فیلمنامه‌هایی که با قلم جیرانی نوشته شده‌اند می‌توان به «آفتاب‌نشین‌ها»، «قرمز»، «آب و آتش»، «شام آخر»، «سالاد فصل»، «ستاره‌ها ۱، ۲ و ۳»، «پارک‌وی»، «آشفته‌گی» و آثاری دیگر اشاره کرد.

داریوش یاری، فیلمنامه‌نویس و کارگردان، فیلم‌های «پناه آخر»، «لیلاج»، «حرف مردم»، «حبیب»، «مسافر باران» و سریال‌های «در کنار پروانه‌ها»، «هاتف»، «خانه‌ای روی تپه»، «مدرسه ما» و ... را در کارنامه دارد.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی شامل فیلم‌های داستانی (بلند و کوتاه)، مستند، انیمیشن و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا