Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@20:22:11 GMT

همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۸۶۴

همسان سازی حقوق بازنشستگان ادامه دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دیروز اولین واریزی افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در راستای همسان سازی حقوق شان انجام شد.

 محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار کرد: در روزهای مسرت بخش ایام ربیع، اتفاق بسیار خوبی افتاده و دیروز با استفاده از مکانیزم هایی که دولت مشخص کرده بود اولین واریزی های افزایش حقوق بازنشستگان عزیز کشوری را که قبلا از مطالبات اساسی آنان بود، به حساب هایشان واریز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس آمار صندوق بازنشستگی کشوری به نسبت حقوق هایی که کمتر یا بالاتر بود، میزان افزایش برای همسان سازی حقوق تا حد خالص دریافتی افراد شاغل مشابه، اتفاق افتاد.

وی افزود: محاسبات نشان می دهد متوسط افزایش پرداخت به بازنشستگان عزیز ۷۷ درصد بود که از محل ۱۶ هزار میلیارد تومان سهامی که دولت در اختیار صندوق بازنشستگی قرار داد و با مکانیزم هایی که برایش طراحی شد ما دیروز موفق شدیم اولین بار این پرداخت را انجام دهیم. این امر مستمرا ادامه پیدا می کند و ان شاءالله در سال های اینده با پیش بینی منابع در بودجه عمومی نیز همچنان  انجام می شود. امیدواریم با پیش بینی بودجه اش در بودجه عمومی تلاش شود تا که دیگر فاصله ای باقی نماند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در مورد بازنشستگان عزیز سازمان تامین اجتماعی همین اقدام در روزهای پیشین با حقوق مرداد ماه برای سه و نیم میلیون نفر خانواده صورت گرفت که آن هم اقدام مبارکی بود . مشابه همین اقدام در جلسه هیئت امنای صندوق ها که در حاشیه جلسه دولت امروز برگزار شد نیز صورت گرفته و امضا مصوبه  برای صندوق بیمه عشایر و روستاییان و هم برای بازنشستگان عزیز صندوق فولاد اخذ شد تا این اقدام برای این دسته از بازنشستگان نیز انجام شود. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازنشستگان عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

مهر: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از ماه آینده اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»