Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:49:48 GMT

شاخص بورس ۷ هزار واحد افت کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۹۸۰

شاخص بورس ۷ هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۷هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۲هزار واحد قرار گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 10میلیارد و 702میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 230میلیارد تومان در یک میلیون و 193هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 7هزار و 5واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 412هزار و 300واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو و بانک ملت با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 1833واحد، کل (هم‌وزن) 1075واحد، قیمت (هم‌وزن) 704واحد، آزاد شناور 3395واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 5508 و 12666واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1934میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 13میلیارد تومان در 582هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 38واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 970واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

2 شرکت دیگر بورسی بازارگردان معرفی کردندبورس، راهکاری برای خروج اقتصاد از رکود تورمی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس شاخص بورس بورس تهران قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • بورس مثبت بسته شد
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی