Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:17:36 GMT

بازسازی ورزشگاه اراک برای برگزاری لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۴۹۸۵

بازسازی ورزشگاه اراک برای برگزاری لیگ برتر

ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با نواقصی مواجه است اما برای برگزاری بازی‌های آلومینیوم در لیگ برتر بازسازی و آماده می‌شود.

به گزارش مشرق، بعد از بازدید نمایندگان سازمان لیگ و اعلام نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره)، پیشنهاد شده بود دیدارهای اراک تا آماده سازی این ورزشگاه در ورزشگاهی دیگر برگزار شود.

رختکن تیم ها، اتاق داوران، اتاق خبرنگاران، سرویس بهداشتی و نور ورزشگاه از جمله نواقصی هستند که برگزاری رقابت های لیگ برتر را در اراک در هاله ای از ابهام قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسئولان استانی دست به کار شده اند تا مشکلات این استادیوم را حل کنند. با توجه به این که بازی های لیگ برتر به مدت شش روز نیز به تعویق افتاده، فرصت مناسبی برای آماده سازی و رفع نواقص این استادیوم به وجود آمده است و گفته می شود به زودی نواقص این ورزشگاه رفع خواهند شد تا آماده برگزاری بازی های نماینده استان مرکزی در لیگ بیستم باشد.

ورزشگاه امام خمینی(ره) از چمن با کیفیتی برخوردار است و در صورت آماده سازی، می تواند جزو با کیفیت ترین ورزشگاه های لیگ برتر امسال نامیده شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ورزشگاه امام خمینی آلومینیوم اراک لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک