Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@07:40:03 GMT

غیبت مهدی کیانی در اردوی آماده سازی سپاهان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۰۷۸

مهدی کیانی، هافبک با تجربه سپاهان در اردوی چند روزه زردپوشان غایب بود

سپاهان برای برگزاری یک بازی دوستانه و همچنین پشت سرگذاشتن تست‌ های پزشکی پیش فصل در مرکز ایفمارک اردویی چند روزه را در تهران برپا کرد.

به گزارش طرفداری، شاگردان نوید کیا که دوشنبه شب وارد تهران شدند، روز گذشته به ایفمارک رفتند و امروز هم یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته مقابل سایپا انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردپوشان امشب و پس از این مسابقه دوستانه با اتوبوس اختصاصی به اصفهان بر می‌گردند.

این در حالی است که مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در اردوی تهران حضور نداشت. کیانی که دو فصل دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، در مذاکرات جدید خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده اما مدیران سپاهان به او اعلام کرده‌اند بر اساس توافق قبلی حاضر به ادامه همکاری هستند. از طرفی محرم نویدکیا هم به کیانی اعلام کرده علاقه مند به حفظ او در تیم است اما باید در ابتدا مشکلش را با باشگاه حل و فصل کند و بعد به مجموعه تیم اضافه شود.

به این ترتیب باید دید که هافبک با تجربه زردپوشان و مدیران باشگاه در نهایت چگونه به تعامل برای ادامه همکاری درلیگ بیستم می‌رسند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون بوکس، مسوولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم‌ ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.

بر این اساس، تیم بوکس روسیه، روز ۱۵ فروردین ماه وارد تهران خواهد شد و اردویی‌ به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود.

قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

کد خبر 6063696

دیگر خبرها

  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • سرنوشت دختر ایرانی و پسر فلسطینی در «هناس»/ اجرا در نمایشگاه قرآن
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟