Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:44:59 GMT

ناکامی یاران پورعلی‌گنجی مقابل تیانجین

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۱۰۲

ناکامی یاران پورعلی‌گنجی مقابل تیانجین

شنزن در حضور مدافع ایرانی خود به تساوی برابر تیانجین تدا دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف سوپر لیگ چین که تکلیف تیم‌های هشتم تا شانزدهم جدول را مشخص می‌کند، تیم شنزن که برای چهارمین بازی پیاپی مرتضی پورعلی‌گنجی را به‌عنوان مدافع میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۱ ظهر امروز(به وقت ایران) به مصاف تیم تیانجین تدا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنزن که در مسابقه رفت با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، برای راهیابی به مرحله دوم پلی‌آف باید باخت اخیرش مقابل تیانجین تدا را جبران می‌کرد تا از جمع گزینه‌های سقوط خارج شود.

یاران پورعلی‌گنجی در دقیقه ۲۸ روی ارسال ژانگ یوان از پشت محوطه جریمه به مقابل تیرک دوم و گلزنی جان مری کامرونی به گل رسیدند و نیمه اول را با برتری یک بر صفر مقابل تیانجین تدا پشت سر گذاشتند.

در حالی که شنزن به دنبال گل دوم بود، تیانجین تدا در دقیقه ۷۵ روی ارسال دقیق عادل احمدوف از ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین و ضربه فلیکس باستیانس گل تساوی را به ثمر رساند.

 

شنزن که پس از دریافت گل کار سختی برای صعود داشت و باید ۳ گل مقابل تیانجین تدا می‌زد، موفق به انجام این کار در دقایق باقی مانده نشد تا به تساوی یک بر یک خانگی دست پیدا کند و به دلیل شکست ۳ بر یک در مجموع دو مسابقه، نتواند به مرحله دوم پلی‌آف سوپر لیگ چین برود.

شنزن که پورعلی‌گنجی را مثل سه دیدار اخیرش ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، حالا باید منتظر نتیجه و بازنده دیدار تیم‌های شیجیاژوانگ و دالیان باشد تا برای بقا در سوپر لیگ چین تلاش کند.

شنزن چین مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شنزن چین مرتضی پورعلی گنجی مقابل تیانجین تیانجین تدا پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

به گزارش تابناک، سرهنگ " حسین آزادی نژاد " روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا افزود: با اشراف اطلاعاتی و عمل به هنگام عوامل گشت رضویون حوزه مقاومت بسیج فتح، سارقان اموال مردم در شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یک دسنگاه خودرو مسروقه و حجم قابل توجه اموال از یک موسسه که دارای ارزش مادی قابل توجهی است توسط عوامل گشت رضویون کشف و سارقان و اموال مکشوفه در کمتر از یک ساعت پس از سرقت تحویل عوامل فراجا شد.

این مسئول بیان کرد: گشت‌های رضویون با راهبرد امنیت پایدار و دفاع از مردم و با هدف افزایش ضریب و احساس امنیت پایدار جامعه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شکل گرفته که در کنار نقش آفرینی سایر عرصه، عرصه دفاعی امنیتی است .

 
آزادی نژاد بیان کرد: با سازماندهی عزیزان بسیجی در قالب گشت‌های رضویون در محلات مختلف سالانه وظایف خود را پیگیری و انجام می‌دهند و کشفیات مختلفی را در طول سال دارند که موجب امنیت پایدار شهرستان است .

۳۲۰ هزار بسیجی در یزد ساماندهی شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری