Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت امنیت شهرستان‌های شرق استان تهران که با حضور استاندار تهران در ستاد فرمانداری ویژه شرق برگزار شد، اظهار کرد: دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان در برنامه زنده «نگاه یک» صدا و سیما، از ورامین به عنوان یکی از مناطق پرخطر و کانون کرونای استان تهران یاد کردند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: شهرستان ورامین به دلیل برخورداری از دو بیمارستان دولتی و تأمین اجتماعی، پذیرای بیمارانی از شهرستان‌های اطراف بوده و علاوه بر ۷۰۰ هزار نفر ایرانی ساکن در ورامین، قرچک و پیشوا، پذیرای حدود۳۰۰ هزار تبعه ساکن در این مناطق است ولی هیچ‌گاه ظرفیت بیمارستان‌های ورامین به دلیل افزایش بیماران ناشی از کرونا تکمیل نشده‌است.
وی گفت: از مجموع یک میلیون نفر ساکن در شهرستان‌های جنوب شرق تهران، حدود ۱۰ درصد به بیمارستان‌های ورامین مراجعه کرده‌اند که این تعداد، حدود یک درصد از کل جمعیت این منطقه را شامل می‌شود و تعداد مبتلایان به کرونا، حدود ۴ دهم درصد کل جمعیت است پس این شهرستان به هیچ عنوان کانون کرونا نیست.
کاغذلو با بیان این که با آغاز موج سوم کرونا در کشور، ورامین نیز از افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان برخوردار شده‌است، اظهار کرد: تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در ورامین نیز به دلیل رسیدگی مناسب کادر درمانی در بیمارستان‌ها نسبت به سایر مناطق کمتر است و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم می‌توان این آمار را به صفر نزدیک کند.
وی گفت: از روز ۲۲ مهرماه تا ۲۹ مهر، هشت نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در ورامین جان خود را از دست دادند و این تعداد فوت شده نمی‌تواند ورامین را به منطقه بسیار پرخطر از شیوع ویروس کرونا تبدیل کند.
رئیس شورای تأمین شهرستان ورامین تعداد فوت شدگان روز ۲۹ مهر را یک نفر، ۲۸ مهر بدون فوتی، ۲۷ مهر ۲ نفر، ۲۳ مهر ۳ نفر و ۲۲ مهر بدون فوتی اعلام کرد.
وی تأکید کرد: البته این امر به معنی بی‌توجهی به مسائل بهداشتی از سوی مردم نیست و در کنار تلاش و همت مسوولان و کادر درمانی، مردم نیز موظفند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
فرماندار ورامین اظهار کرد: اغلب مردم، متصدیان اصناف و واحدهای صنفی، کارکنان ادارات و ارباب رجوع در هنگام فعالیت‌های روزمره از ماسک استفاده کرده و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و فعالیت اصنافی که بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا ممنوع است، در ورامین تعطیل شده‌است.
وی با اشاره به تلاش مسوولان ورامین در استقرار نیروی انتظامی شرق و پلیس‌های تخصصی در این شهرستان گفت: با همت مسوولان ورامین، یگان ویژه کویری در فضایی مناسب که با هزینه ۷ میلیارد ریالی تهیه شده، مستقر گردید تا امنیت حوزه کویر به ویژه در بخش جوادآباد با هزار و ۴۰۰ هکتار وسعت تأمین گردد.
کاغذلو افزود: به منظور استقرار کلانتری در منطقه امرآباد، قطعه زمینی به نیروی انتظامی تحویل داده شده که با استقرار کلانتری در این منطقه، امنیت پایدار در این حوزه تأمین شود.
وی گفت: در حوزه پایش تصویری، ورامین از ۶۰ دستگاه دوربین شهری برخوردار است و وضعیت مناطق مختلف شهرستان مورد رصد قرار می‌گیرد.
وی از استقرار یگان ویژه نیروی انتظامی به عنوان اولویت شهرستان ورامین یاد کرد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان شهرستان ورامین، شهرداری و شورای اسلامی زمین مورد نیاز استقرار یگان ویژه تأمین شده و به منظور سیر مراحل قانونی به استانداری تهران ارجاع داده شده تا با فراهم شدن شرایط، این یگان در ورامین مستقر شود.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین ویروس کرونا حسین کاغذلو ورامین اخبار کنکور شهرستان ورامین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر