Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@09:26:58 GMT

مشکل کنعانی زادگان با پرسپولیس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۱۳۶

مشکل کنعانی زادگان با پرسپولیس چه بود؟

رویداد۲۴ ملی پوشان تیم پرسپولیس قرار بود از روز گذشته در تمرین این تیم شرکت کنند اما در این تمرین فقط وحید امیری و احمد نوراللهی حضور داشتند و غیبت محمد حسین کنعانی زادگان و سیامک نعمتی در کنار شجاع خلیل زاده جنجال های زیادی را به همراه داشت.

در این میان ابهام هایی درباره اینکه کنعانی زادگان هم مانند خلیل زاده با هدف افزایش مبلغ قرارداد خود در تمرین تیم شرکت نکرده مطرح شد و به نظر می رسید این مدافع ملی پوش قصد دارد با حاضر نشدن در تمرینات، مدیران باشگاه را برای رسیدن به این هدف تحت فشار قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فایل صوتی لو رفته از حرف‌های رسول پناه علیه یحیی و بازیکنان پرسپولیس

بحث کنعانی زادگان شباهت خاصی با ماجرای خلیل زاده ندارد زیرا وی مدت ها قبل درباره افزایش مبلغ قراردادش با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده بود.

شنیده می شود مشکلاتی که درباره اضافه شدن متمم قرارداد وی وجود داشت، دلیل حاضر نشدن این بازیکن در تمرین روز گذشته شاگردان یحیی گل محمدی بود اما در آخرین ساعات شب گذشته توافق قطعی بین کنعانی زادگان و مسئولان پرسپولیس درباره این موضوع حاصل شد تا این مدافع از این به بعد بدون مشکل در کنار هم تیمی هایش تمرین کند.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنعانی زادگان باشگاه پرسپولیس استراماچونی ویلموتس کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • چهار محور در استان مسدود است
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران