Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:24:43 GMT

اولویت اول مس رفسنجان در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۵۱۸۹

اولویت اول مس رفسنجان در لیگ برتر

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از نزدیک به دو دهه جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته محمد ربیعی در شرایطی هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت که زمان زیادی تا شروع مسابقات باقی نمانده بود و مدیران باشگاه پس از مذاکراتی که با ربیعی داشتند، برنامه‌ای سه ساله برای صعود این تیم به لیگ برتر طرح ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود تیم مس رفسنجان عملکرد خوبی در مسابقات فصل گذاشته داشت و توانست پس از رسیدن به صدر جدول، این برتری را نسبت به سایر مدعیان قهرمانی حفظ کند و درنهایت هم مقام قهرمانی را بالاتر از آلومینیوم اراک و سایر مدعیان جشن گرفت.


حالا مس رفسنجان هم مانند آلومینیوم اراک در شرایطی روزهای پایانی را برای حضور در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، که اولین تجربه‌اش را در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ایران پیش رو خواهد داشت و محمد ربیعی در نشست خبری‌ای که چندی پیش در رفسنجان برگزار کرد، اولویت اول خود را حفظ تیم در لیگ برتر و رساندن به لیگ بیست و یکم ارزیابی کرد.


البته مدیران مس رفسنجان اهداف بلندی در سر پرورش می‌دهند و امیدوارند پس از تثبیت جایگاه تیم در لیگ برتر، کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی هم با برنامه‌هایی که طراحی کرده‌اند، از راه برسند، که البته باید دید این باشگاه صنعتی چقدر در رسیدن به چشم انداز تهیه شده موفق عمل خواهد کرد.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ دنیا آقایی ملی پوش کوراش کشور با کسب نشان طلا وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ،  جواز حضور در رقابت‌های کوراش قهرمانی بزرگسالان آسیا در تهران رو بدست آورد، عسل کلامی مدال نقره رو کسب کرد
محبوبه خورشیدی مربیگری تیم را بر عهده داشت ، رکسانا ابراهیمی در این مسابقات داوری کرد.
چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۱ تیم در زاهدان برگزار شد

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • پل مرسون: آرسنال با کسب سه پیروزی، به کورس قهرمانی لیگ برتر بر می‌گردد
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر